اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قدس خبر داد:

کشف یک کارگاه تولید بلبرینگ تقلبی در قدس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی قدس گفت: با تلاش مأموران اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی قدس، یک کارگاه تولید بلبرینگ در این شهرستان شناسایی شد.

کشف یک کارگاه تولید بلبرینگ تقلبی در قدس
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، کرم محمدی ادامه داد: در این راستا 40 هزار بلبرینگ تقلبی از این کارگاه کشف و ضبط شد.
وی اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر عرضه بلبرینگ از سوی یک واحد تولیدی غیرمجاز، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
محمدی افزود: مأموران پلیس آگاهی بلافاصله با انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی صحت و سقم اخبار دریافتی، پس از شناسایی کارگاه مورد نظر با هماهنگی مقام قضائی، با ورود به این محل موفق به کشف و ضبط بیش از 40 هزار بلبرینگ شده و مالک کارگاه نیز دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.
وی در تکمیل این خبر گفت: متهم در بازجویی مأموران انتظامی به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت که بلبرینگ‌های معیوب را از سطح تعمیرگاه‌ها و صنوف جمع‌آوری و بعد از تعمیر و حک کردن آرم جعلی و نشانی و بسته‌بندی شرکت معتبر خارجی آن را در سطح بازار توزیع کرده و از این کار سود زیادی عایدم می‌شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قدس در پایان با تاکید بر این موضوع که وقوع اکثر تصادفات به علت معیوب بودن قطعات وسایل نقلیه می‌باشد که بعضا منجر به فوت راننده و سرنشینان آن می‌شود، از شهروندان خواست تا در صورت برخورد با کارگاه‌های تولید لوازم یدکی خودرو به صورت تقلبی و یا خریداری این گونه لوازم، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول