اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کرمان:

شهدا استادانی بی‌بدیل هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: شهدا استادانی بی‌بدیل هستند و مسیر زیبای ایثار را به ما نشان دادند.

شهدا استادانی بی‌بدیل هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی ابوالحسنی پیش از ظهر امروز در همایش دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس نخستین جنگی بود که حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان نیفتاد و دانشجویان باید سعی کنند تا در هر لحظه از زندگی خود به رزمندگان این دوران احترام بگذارند.
وی بیان داشت: صدام در رسانه‌های آن زمان اعلام ‌کرد که سه روزه خوزستان را تصرف می‌کند و یک هفته‌ دیگر به تهران می‌رسیم و در آنجا نخستین مصاحبه مطبوعاتی خود را انجام می‌دهم.
ابوالحسنی افزود: طبق برنامه آن‌ها خرمشهر یک روزه تصرف و به سوی آبادان و اهواز حرکت می‌کردند، اما 34 روز در پشت دروازه خرمشهر متوقف شدند.
وی تصریح کرد: عراق تلاش زیادی برای تصرف خرمشهر کرد و بعد از آن به فرماندهان خود دستور داد که هر کدام از آن‌ها می‌توانند یکی از خانه‌ها خرمشهر را غارت کنند و تمام وسایل را با خود ببرند.
ابوالحسنی گفت: باید قدردان آن بزرگ مردان باشید، هزاران نفر خود را فدا کردند تا دین و کشورشان باقی بماند.
وی بیان داشت: شهدا استادانی بی‌بدیل هستند و مسیر زیبای ایثار را به ما نشان دادند.
رضا مهدی‌زاده مسئول مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: قبولی در دانشگاه یکی از مراحل مهم زندگی هر فرد است و دوره جدیدی در خانواده و اجتماع است.
وی بیان داشت: دور شدن از خانواده، زندگی در خوابگاه، دوستان جدید و از همه مهم‌تر درس، موجب استرس می‌شود.
مهدی‌زاده ابراز داشت: دوران جوانی یکسری هیجان‌ها و بحران‌ها را به همراه دارد و در این راه یکسری مسائل طبیعی به وجود می‌آید که گاهی وقت‌ها لازم است از خانواده و اساتید خود مشاوره بگیریم.
وی با بیان اینکه عده‌ای در مورد مرکز مشاوره ذهنیت بیمارگونه دارند، افزود: همه انسان‌ها به مشاروه و راهنمایی و استفاده از تجربیات دیگران نیاز دارند تا بهتر بتوانند زندگی کنند.
مهدی‌زاده تصریح کرد: مرکز مشاوره در زمینه مسائل شغلی،‌ روانشناسی و مشکلات خانوادگی و زناشویی به دانشجویان خدمات می‌دهد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول