اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

کتابخانه مرکزی پارس‌آباد 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار پارس‌آباد گفت: کتابخانه مرکزی شهرستان پارس‌آباد 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کتابخانه مرکزی پارس‌آباد 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: بزرگ‌ترین پروژه کتابخانه‌ای استان در شهرستان پارس‌آباد در حال احداث است.
رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: باید در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و فراگیر شدن آن بین اقشار مختلف مردم، از تمام امکانات و داشته‌ها بهره گرفت.
وی گفت: تمام ادارات و نهادهای دولتی باید با اداره کتابخانه‌های عمومی برای نیل به اهداف بلند و برای اجرایی شدن منویات و بیانات مقام معظم رهبری در زمینه کتابخوانی و مطالعه مفید، همکاری کنند.
فرماندار پارس‌آباد با اشاره به پیشرفت 30 درصدی پروژه کتابخانه مرکزی پارس‌آباد خاطر‌نشان کرد: تلاش می ‌کنیم با جذب اعتبارات ملی و استانی این پروژه فرهنگی تکمیل شود.
مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل نیز در سخنانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کتابداران سراسر کشور، ابراز داشت: باید با دیدی متفاوت از قبل، به امر کتاب و کتابخوانی بنگریم و با این اصلاح نگرش و در سایه سعی و تلاش مضاعف همه نهادها و ارگان‌های فرهنگی است که می‌توان وضعیت موجود را تغییر داد و به وضعیت مطلوب که در شأن امت اسلامی و مردمی دارای فرهنگ و تمدنی کهن است رسید.
در این جلسه مراحل پیشرفت کاری کتابخانه مرکزی این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در خصوص ترویج فرهنگ مطالعه مفید تصمیمات عملیاتی اتخاذ شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کتابخانه مرکزی در حال احداث پارس‌آباد بزرگ‌ترین پروژه کتابخانه‌ای در حال احداث استان و دومین کتابخانه از نظر زیر بنا بعد از کتابخانه مرکزی اردبیل است. 
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول