اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر:

تمام نهادهای اجتماعی در تامین امنیت نقش دارند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان و رئیس ستاد برگزاری هفته ناجا گفت: نگاه امروز پلیس نگاهی اجتماعی محور است و معتقدیم تمامی اجزای جامعه و نهادهای اجتماعی در فرایند تحقق امنیت و انضباط اجتماعی نقش مؤثر و مفیدی دارند.

تمام نهادهای اجتماعی در تامین امنیت نقش دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نعمت الله منصوری صبح امروز در جمع خبرنگاران هفته نیروی انتظامی را با اهداف وسیع به عنوان یک فرصت ویژه اجتماعی برای بالابردن سطح تعامل ناجا با دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و اقشار اجتماعی دانست و تصریح کرد: با توسعه رویکرد جامعه محور پلیس و نمایش خدمت، توانمندی و هوشمندی کارکنان و به منظور افزایش سطح اعتماد عمومی ، مشارکت مردمی و انضباط اجتماعی و اخلاقی به نمایش گذاشته شود.
وی خدمات رسانی مضاعف و کیفی به مردم به منظور جلب اعتماد مردم به پلیس، رشد و توسعه برنامه‌های آموزش همگانی مربوط به جوانان و نوجوانان، تعامل با رسانه‌های جمعی و بهره گیری از قدرت آنها، جلب مشارکت مراکز علمی  _‌ پژوهشی و دانشگاهی را از دیگر اهداف برنامه‌های هفته ناجا برشمرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر هفته ناجا را فرصتی برای تعامل و گفت و گوی بیشتر میان پلیس و مردم دانست و افزود: نگاه امروز پلیس نگاهی اجتماعی محور است و معتقدیم تمامی اجزای جامعه و نهادهای اجتماعی در فرایند تحقق امنیت و انضباط اجتماعی نقش مؤثر و مفیدی دارند.
این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: نیروی انتظامی، نیاز یک جامعه آرمانی است، در واقع همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تأکید دارند.
منصوری گفت: نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد تا ارمغان آور آرامش و عدالت باشد، نیروی انتظامی است.
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر و رئیس ستاد برگزاری هفته ناجا در بوشهر خاطر نشان کرد: این هفته، پلیس بوشهر سعی دارد با اجرای صدها برنامه به عنوان یک فرصت ویژه اجتماعی برای تعمیق سطح تعامل پلیس با دستگاه‌های دولتی، غیردولتی و اقشار اجتماعی استفاده لازم را ببرد تا با توسعه رویکرد جامعه‌محوری پلیس و نمایش خدمت، قدرت و رحمت ناجا گوشه‌هایی از توانمندی، کارآمدی، هوشمندی کارکنان را به منظور افزایش سطح اعتماد عمومی، مشارکت مردمی و انضباط اجتماعی و اخلاقی به نمایش بگذارد.
منصوری گفت: هفته نیروی انتظامی با اهداف وسیعی به عنوان یک فرصت ویژه اجتماعی برای بالابردن سطح تعامل ناجا با دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی و اقشار اجتماعی طراحی شده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول