اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول تبلیغات اسلامی مازندران:

طرح‌های جهاد اقتصادی تبلیغات مازندران جمع‌آوری می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه نظام پیشنهادهای اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران از جمع‌آوری طرح‌های پیشنهادی جهاد اقتصادی در این اداره کل خبر داد.

طرح‌های جهاد اقتصادی تبلیغات مازندران جمع‌آوری می‌شود
قربانعلی مختاری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نظام پیشنهادها و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری به جهاد اقتصادی، همکاران این اداره کل می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را تا تاریخ 30 مهر ماه 90 به دبیرخانه کارگروه نظام پیشنهادها، امور اداری و پشتیبانی این اداره کل ارسال کنند.
وی خاطرنشان کرد: به 14 نفر از همکارانی که طرح جامع و کامل را بر اساس اهداف، معیار و شرایط نظام پیشنهادها ارائه کنند و در ارزیابی توسط کارگروه‌های تخصصی و کارگروه اصلی امتیازات برتر را کسب کنند هدایایی اهدا خواهد شد.
دبیر کارگروه نظام پیشنهادهای اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اهداف مهم این طرح اظهار داشت: بهبود وضعیت موجود، توسعه‌ احساس مسئولیت شغلی در کارکنان سازمان، فراهم آوردن زمینه‌ ارتقای کیفیت هر یک از سطوح سازمانی و ایجاد زمینه‌ لازم برای تولید و بکارگیری خلاقیت و توانمندی‌های نهفته‌ کارکنان از اهداف مهم این طرح است.
مختاری‌فر بیان داشت: استفاده‌ بهینه از امکانات و منابع نیروی انسانی، افزایش سطح بهره‌وری‌ فعالیت‌ها و اغتنام فرصت‌ها، فراهم‌سازی زمینه‌ی کاهش هزینه‌ها، ارتقا اعتماد به نفس در کارکنان سازمان و سهیم کردن کارکنان در فرآیند تصمیم‌سازی سازمانی از دیگر اهداف طرح نظام پیشنهادهای اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران است.
وی تصریح کرد: تمام کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران می‌توانند در چارچوب وظایف و مأموریت‌های مصوب سازمانی برای بهبود وضع موجود، پیشنهادهای خود را در محورهای استفاده حداکثر از امکانات موجود سازمانی، بهبود روش‌های انجام کار، ارتقا و افزایش سطح کارآیی و میزان اثربخشی برنامه‌های سازمان، استفاده‌ بهینه از وقت، انرژی، هزینه و سرمایه سازمان و بهبود فرآیند فعالیت‌های سازمانی در همه زمینه‌ها طرح خود را ارائه کنند.
این مسئول اشاره کرد: صرفه‌جویی در هزینه‌ها، امکانات و فعالیت‌ها، ارتقای سطح مأموریت‌های سازمانی، ابتکار، خلاقیت و نوآوری، کاهش زمان انجام کار، استفاده‌ بهینه از وقت، انرژی، نیروی انسانی و سایر منابع، بهبود ارتباط و تعامل با سایر دستگاه‌های همسو با فعالیت‌های سازمان و ارتقای سطح انگیزش و رضایت شغلی کارکنان از مهم‌ترین معیارهای ارزیابی پیشنهادها است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول