اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیر فدراسیون تنیس روی میز؛

رئیس هیئت تنیس روی میز کرمان انتخاب شد

خبرگزاری فارس: با حضور دبیر فدراسیون تنیس روی میز و با کسب تمام آرا محسن بهرامی‌نژاد به عنوان رئیس جدید هیئت تنیس روی میز استان کرمان انتخاب شد.

رئیس هیئت تنیس روی میز کرمان انتخاب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بعد از ظهر امروز مجمع هیئت تنیس روی میز استان کرمان برای انتخاب رئیس جدید این هیئت برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، در ابتدای این جلسه اظهار داشت: با همدلی و یکرنگی که در میان مسئولان هیئت‌های ورزشی وجود دارد، موفقیت و یا نبود موفقیت رئیس هیئت و هیئت پدیدار می‌شود.
محمد فولادی‌ماهانی افزود: در انتخابات نباید اینگونه باشد که افرادی فکر کنند، تنها برای رای دادن به این مجمع می‌آیند و تا چهار سال آینده نباید دیگر در این هیئت حضور داشته باشند و هیئت را رها کرده و هیچ کمکی به هیئت نکنند.
وی بیان کرد: من موفقیت و یا نبود موفقیت هر هیئت را نتیجه کار جمعی، یکدلی و همکاری اعضای آن هیئت می‌دانم و امیدوارم که هیئت تنیس روی میز در پایان این چهار سال بتواند به اوج موفقیت خود برسد.
فولادی ‌ماهانی با اعلام آمادگی برای برگزاری دوره‌های آموزشی در تمام رشته‌ها بیان کرد: دوره‌های آموزشی برای ما بسیار اهمیت دارد و در میان اولویت‌های نخستین قرار دارد و حتی در برخی موارد سعی در پرداخت هزینه‌های آن نیز می‌کنیم.
وی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی می‌توانند برای خود درآمدزایی کنند، بیان کرد: اعتباراتی که از وزارت ورزش و جوانان و سابق تربیت‌بدنی به اداره‌های ورزش و جوانان تعلق می‌یابد به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز فدارسیون‌ها و اداره‌های کل ورزش و جوانان استان‌ها نیست.
محسن بهرامی‌نژاد نیز پس از کسب تمام آرا و کسب عنوان ریاست هیئت تنیس روی میز استان اظهار داشت: با همدلی و همکاری با یکدیگر می‌توانیم به تمام اهداف مورد نظر خود در این چهار سال دست یابیم و بدون کمک دیگران این موضوع امکان‌پذیر نیست.
وی اذعان کرد: سعی می‌کنم با کمک دیگران و تجربه افراد گذشته، تنیس روی میز استان را به سمت مثبت هدایت کنم و امیدوارم که در این حرکت موفق باشم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول