اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان خبر داد:

اعزام تنیسورهای اصفهانی به مسابقات رده‌بندی گرگان

خبرگزاری فارس: مربی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با بیان اینکه از طرف این هیئت چهار نفر به رقابت‌های آزاد نونهالان گرگان اعزام می‌شوند، گفت: در رقابت‌های آزاد تنیس روی میز گرگان مشخص کننده رده‌بندی این ورزشکاران در کشور است.

اعزام تنیسورهای اصفهانی به مسابقات رده‌بندی گرگان
شیرین درخشنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: روز دوشنبه 14 شهریورماه در رقابت‌های انتخابی آزاد نونهالان که برای شرکت در رقابت‌های آزاد و رده‌بندی کشوری در خانه اصفهان برگزار شد، از 36 ورزشکار شرکت کننده در این مسابقات چهار نفر انتخاب و به رقابت‌های آزاد نونهالان گرگان اعزام می‌شوند.
وی که مسئولیت آمار و اطلاعات هیئت تنیس روی میز استان اصفهان را نیز بر عهده دارد، ادامه داد: محمد رضا فصیح‌فر، امیر حسین پناهی، سهیل حجتی و علی کاشی نمایندگان هیئت تنیس روی میز این استان در رقابت‌های آزاد نونهالان هستند.
مربی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان اضافه کرد: طبق اساسنامه هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، منظور از رده سنی نونهالان متولدین یازدهم دی ماه 1377 به بالا است.
وی با بیان اینکه در رقابت‌های آزاد تنیس روی میز گرگان مشخص کننده رده‌بندی این ورزشکاران در کشور است، تاکید کرد: جوایز نفرات نخست تا سوم در رقابت‌های آزاد گرگان مدال و حکم قهرمانی است.
درخشنده گفت: از امتیازات حکم قهرمانی برای برندگان تنیس روی میز می‌توان به سهمیه داشتن در تربیت بدنی و حکم استخدامی این افراد اشاره کرد.
وی با بیان اینکه به زودی هیئت تنیس روی نیز استان اصفهان دختران ورزشکار خود را برای رقابت‌های قهرمانی جوانان کشوری اعزام می‌کند، تاکید کرد: این مسابقات در قزوین و از تاریخ بیستم تا بیست و سوم شهریور ماه برگزار می‌شود.
مربی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به برگزاری دوره‌های مربی‌گری درجه سوم آقایان از تاریخ بیست و یکم تا بیست و پنجم شهریور ماه سال جاری، در چهار راه تختی اصفهان اضافه کرد: این دوره‌ها برای افراد بالای 18 سال است.
وی افزود: از تاریخ بیست و هفتم تا سی‌ام شهریورماه نیز کلاس‌های داوری درجه سوم بانوان برای افراد بالای 17 سال برگزار می‌شود.
درخشنده تاکید کرد: کمترین مدرک برای دوره‌های داوری تنیس روی میز، مدرک دیپلم است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول