اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ناشنوایان کرمان تاکید کرد:

اجرای طرح کارت تردد ناشنوایان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ناشنوایان استان کرمان گفت: طرح کارت تردد ناشنوایان باید در کشور اجرایی شود، تا این افراد را از پیاده‌روی دائمی رها کند.

اجرای طرح کارت تردد ناشنوایان
محمدحسین مولا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان، اظهار کرد: با همکاری فرماندهی انتظامی استان کرمان و هیئت ورزش‌های ناشنوایان طرح کارت ویژه تردد ناشنوایان دو سال قبل در این شهر اجرایی شد.
وی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی استان کرمان نیروهای خود را در این زمینه توجیه کرده است، تصریح کرد: ناشنوایان از اجرای این طرح رضایت دارند، زیرا می‌توانند با ارائه آن به ماموران راهنمایی و رانندگی به مقصد خود بروند.
مولا با اشاره به نتیجه مطلوب این طرح در استان کرمان، افزود: طرح کارت تردد ناشنوایان باید در کشور اجرا شود، زیرا طرح زمینه ارائه خدمات مناسب به ناشنوایان است.
وی افزود: با توجه به اینکه ناشنوایان نمی‌توانند، صحبت کنند با اجرای این طرح می‌توانند از ترددهای طولانی با پای پیاده نجات پیدا کنند.
مولا، خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی می‌تواند برای اجرای این طرح از تجربه مناسب فرماندهی انتظامی استان کرمان استفاده کند.
وی با بیان اینکه تاکنون 24 زوج ناشنوای ورزشکار کرمان ازدواج کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این زوج‌ها زندگی خوبی در کنار یکدیگر دارند و تاکنون مورد طلاقی بین این زوج‌ها اتفاق نیفتاده است.
مولا با اشاره به اینکه خیران استان کرمان در زمینه ازدواج ناشنوایان ورزشکار، همکاری مطلوبی با هیئت ورزش‌های ناشنوایان دارند، گفت: آن‌ها در تهیه ضرورت‌ها و الزامات برگزاری مراسم ازدواج این افراد کمک بسیاری ارائه می‌کنند و تسهلات مناسبی را در اختیار این زوج‌ها قرار می‌دهند.
انتهای پیام؛/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول