اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد نور مطرح کرد:

حذف ساعت کلاس در هنگام نماز در شهرستان نور

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد نور گفت: برای رفع موانع برگزاری نماز جماعت، دانشگاه آزاد نور ساعت کلاس در هنگام اذان و نماز را حذف کرده است.

حذف ساعت کلاس در هنگام نماز در شهرستان نور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام سلیمان حلیمی صبح امروز در جلسه شورای اقامه نماز این شهرستان با انتقاد از تکرار واژه فرهنگ‌سازی بیان داشت: برنامه‌های مذهبی از جمله نماز در برخی از اماکن برگزار می‌شود، عده‌ای هم شرکت می‌کنند، ولی جذابیت وجود ندارد.
وی اظهار داشت: فرهنگ‌‌سازی باید با جذابیت همراه شود در غیر این صورت رغبت کاهش می‌یابد و محتوی از بین می‌رود.
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد نور خاطرنشان کرد: در کارهای تبلیغی هم به ویژه در بنرها می‌توان از تصاویر جوان، نوجوان و دانش‌آموز نخبه دینی در حین نماز و قنوت با جمله‌ای از امام راحل در اهمیت نماز استفاده کرد که رغبت و جذابیت بسیار خوبی ایجاد خواهد کرد.
حلیمی با اشاره به اینکه برای رفع موانع برگزاری نماز جماعت، دانشگاه آزاد نور ساعت کلاس در هنگام اذان و نماز را حذف کرده و مانعی برای برگزاری نماز جماعت و شرکت دانشجویان وجود ندارد، گفت: فرهنگ نمازخوانی در این مرکز وجود دارد، ولی جذابیت امری ضروری است.
وی یکی از راه‌های ترغیب دانشجویان به نماز را رفع مشکلات آنان در نمازخانه‌ها ذکر کرد.
شهردار ایزدشهر نیز از تجهیز نمازخانه شهرداری این شهر خبر داد و گفت: علاوه بر نصب تعدادی بنر مذهبی در سطح شهر، در سه نوبت صبح، ظهر و مغرب اذان از سیستم صوتی شهرداری پخش می‌شود.
احمد توکلی افزود: در هجمه فرهنگی دشمن خیلی‌ها ناظر عملکرد دینی ما هستند و ما باید در عملکرد خود دقت و مراقبت ویژه داشته باشیم.
محمد صادق رضوی مشاور قرآنی فرماندار پیشنهاد کرد مسابقات قرآنی و تفسیر قرآن برای کارکنان دولت برگزار شود.
معاون پرورشی آموزش و پرورش نور نیز از فعالیت 24مدرسه قرآنی با بیش از یک‌ هزار و 400 دانش آموز در این شهر خبر داد و اذعان داشت: این مدارس علاوه بر مراکز قرآنی و جامعه القرآن شهرستان است.
قاضی نیز خواستار برگزاری مجالس تفسیر قرآن و بحث پیوند مسجد، مدرسه و خانه شد که خانواده‌ها در مدرسه حضور یابند و دانش‌آموزان نیز در مساجد و هیئت امنای مساجد نیز با آنان همکاری کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول