اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کونگ‌فوی استان زنجان خبر داد:

برگزاری مسابقات قهرمانی فرم کشور در شهرستان طارم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کونگ‌فوی استان زنجان گفت: مسابقات قهرمانی فرم کشور در شهرستان طارم زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات قهرمانی فرم کشور در شهرستان طارم
بهروز عالمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی فرم کشور با حضور 31 استان در طارم برگزار می‌شود.
وی با اشاره به حضور 300 نفر در مسابقات قهرمانی فرم کشور افزود: این مسابقات در سه رده سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.
دبیر هیئت کونگ‌فوی استان زنجان تصریح کرد: مسابقات قهرمانی فرم کشور برای انتخاب ورزشکاران تیم ملی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی کونگ‌فوی در شیراز، درباره زمان برگزاری این مسابقات گفت: مسابقات جهانی فرم از 10 تا 12 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی تعداد نفرات عضو تیم ملی را در مسابقات فرم شش نفر اعلام کرد و خاطرنشان کرد: هشت ورزشکار نیز در مبازرات نیمه آزاد به عضویت تیم ملی در می‌آیند.
عالمی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی سبک جنگاوران در زنجان گفت: پنج زنجانی به عضویت تیم ملی سبک جنگاوران ایران درآمده‌اند، این در حالی است که تیم ملی سبک جنگاوران فقط هشت عضو دارد.
وی با بیان اینکه سرمربی و سرپرست تیم ملی نیز از زنجان انتخاب شده است، اضافه کرد: علی اسماعیلی و بهادر امینی را به ترتیب سرمربی و سرپرست تیم ملی سبک جنگاوران معرفی کرد.
دبیر هیئت کونگ‌فوی استان زنجان، مهدی امینی، ابراهیم اسماعیلی، هادی اسماعیلی، منصور صباغی و بابک ملکی را اسامی بازیکنان زنجانی عضو تیم ملی سبک جنگاوران عنوان کرد.
وی ادامه داد: بازیکنان انتخاب شده در سبک جنگاوران برای شرکت در مسابقات جهانی شیراز در یک مسابقه انتخابی بین سبکی نیز شرکت می‌کنند.
عالمی درباره زمان برگزاری مسابقات بین سبکی اعضای تیم ملی جنگاوران تصریح کرد: مسابقات بین سبکی برای شرکت در مسابقات جهانی شیراز در روز جمعه 15 مهر ماه برگزار می‌شود.
وی مکان برگزاری مسابقات بین سبکی اعضای تیم ملی جنگاوران با سبک‌های دیگر را برای شرکت در مسابقات جهانی شیراز، ملارد کرج اعلام کرد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول