اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کونگ‌فوی استان اصفهان:

رشد کونگ‌فو نیازمند افزایش بیمه‌شدگان این ورزش است

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کونگ‌فوی استان اصفهان گفت: برای رشد همگانی ورزش کونگ‌فو استان اصفهان باید آمار بیمه‌شدگان ورزشی در این رشته افزایش یابد.

رشد کونگ‌فو نیازمند افزایش بیمه‌شدگان این ورزش است
رمضانعلی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت:  با توجه به اینکه وزارت ورزش یک وزارتخانه تازه تاسیس است و هنوز مقررات و نوع مسئولیت‌های برعهده گرفته شده در این سازمان مشخص نیست، قضاوت کردن در این مورد را هنوز زود می‌دانم.
وی افزود: به طور حتم وزارت ورزش نیز سازماندهی خاص خود دارد که گذشت زمان، ساختار این سازماندهی را مشخص می‌کند.
سرپرست هیئت کونگ‌فو استان اصفهان در مورد سند راهبردی اداره‌کل تربیت‌بدنی استان اصفهان مبنی بر قرار گرفتن اصفهان در جایگاه پایتخت ورزش کشور در سال 1394 تصریح کرد: هیئت کونگ‌فو استان اصفهان برای همپایی با این سند راهکارهای زیادی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: برای اجرا و پیشبرد سند راهبردی اداره‌کل تربیت‌بدنی استان اصفهان، هیئت کونگ‌فو دو بخش قهرمانی و همگانی را در رشته کونگ‌فو این استان مد نظر قرار داده است.
احمدی افزود: اهمیت به بخش همگانی ورزش کونگ‌فو نسبت به بعد قهرمانی آن برای هیئت کونگ‌فوی استان اصفهان بیشتر و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
سرپرست هیئت کونگ‌فو استان اصفهان با بیان اینکه برای رشد همگانی ورزش کونگ‌فو استان اصفهان باید آمار بیمه‌شدگان ورزشی در این رشته افزایش یابد، تاکید کرد: در بعد قهرمانی نیز، این هیئت تاکنون با مشکلی در این زمینه مواجه نیست و ورزشکاران و استعداد‌های بسیار خوبی را در اختیار دارد.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات موجود برای کونگ‌فو اصفهان در حال حاضر، هزینه‌های زیادی است که در بعضی باشگاه‌های بخش خصوصی از ورزشکاران این رشته گرفته می‌شود، که این مورد کاهش تعداد ورزشکاران کونگ‌فو کار را به همراه دارد.
احمدی در مورد برگزاری رقابت‌های کونگ‌فو اصفهان پس از ماه مبارک رمضان گفت: این هیئت رقابت‌های کونگ‌فو استانی را در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌کند.
وی با اشاره به اینکه در روز‌های 30 و 31 شهریور ماه جاری و همچنین یکم مهر ماه رقابت‌های قهرمانی کشور آقایان در فولادشهر با میزبانی باشگاه ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود، تاکید کرد: در روز‌های ششم، هفتم و هشتم مهرماه نیز رقابت‌های کونگ‌فو کشوری را در بخش بانوان شاهد هستیم.
سرپرست هیئت کونگ‌فو استان اصفهان اضافه کرد: مراحل بازسازی ساختمان هیئت در دو بخش جداگانه بانوان و آقایان نیز از حدود یک هفته گذشته آغاز شده که به زودی شاهد مراسم افتتاح این ساختمان‌ها هستیم.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول