اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه دوم امسال انجام می‌شود؛

برگزاری 40 گفتمان دینی در مساجد و مدارس کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه در سال جهاد اقتصادی تعداد 80 گفتمان دینی برای اجرا در مساجد و مدارس استان اختصاص یافت، گفت: از این تعداد 40 گفتمان در نیمه نخست سال برگزار و 40 گفتمان نیز در نیمه دوم سال برگزار می‌شود.

برگزاری 40 گفتمان دینی در مساجد و مدارس کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور با اشاره به برگزاری 40 گفتمان دینی در نیمه نخست سال جاری در مساجد محوری و مدارس استان اظهار کرد: این تعداد گفتمان دینی با موضوعات مختلفی از جمله جهاد اقتصادی، بیداری اسلامی، آسیب‌های اجتماعی و دینی برگزار می‌شود.
وی جنگ نرم، خانواده و جوانان، فرقه‌های انحرافی، عرفان‌های نوظهور و گفتمان‌های مناسبتی را از دیگر موضوعات گفتمان‌های دینی برشمرد و تصریح کرد: این گفتمان‌ها با استفاده از اساتید بومی که دوره‌های آموزشی لازم را گذرانده‌اند و همچنین اساتید اعزامی از قم برگزار شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: در سال جهاد اقتصادی تعداد 80 گفتمان دینی برای اجرا در مساجد و مدارس استان اختصاص داده شده است که از این تعداد 40 گفتمان در نیمه نخست سال برگزار و 40 گفتمان در نیمه دوم سال برگزار می‌شود.
عرب‌پور خاطرنشان کرد: برای برگزاری این تعداد گفتمان مبلغ 80 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته که در صورت تأمین اعتبار بیشتر به میزان 800 میلیون ریال حجم گفتمان‌ها را می‌توان به تعداد 800 گفتمان دینی ارتقا داد.
وی افزود: اختصاص بخشی از اعتبارات متمرکز شهرستان‌های استان در سال جهاد اقتصادی به برگزاری گفتمان‌های دینی از برنامه‌های جدید استان در این حوزه است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول