اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود؛

برگزاری 125 دوره گفتمان دینی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری 125 دوره گفتمان دینی در این استان خبر داد و گفت: این تعداد گفتمان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

برگزاری 125 دوره گفتمان دینی در کردستان
حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: این تعداد گفتمان در شهرستان‌های سنندج، قروه، بیجار، سقز، مریوان، بانه، کامیاران، دیواندره و دهگلان برگزار می‌شود.
وی افزود: از این تعداد گفتمان در هر کدام از شهرستان‌های سنندج، قروه، بیجار و سقز 17 گفتمان و در هر یک از شهرستان‌های بانه و مریوان 12 گفتمان برگزار می‌شود.
صفی‌یاری همچنین تعداد گفتمان‌های قابل اجرا در هر کدام از سه شهرستان دیواندره، کامیاران و دهگلان را یازده گفتمان برشمرد و بیان داشت: این گفتمان‌های در سطح مدارس و مساجد استان برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به موضوع برگزاری این گفتمان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: ارزش‌های دوران دفاع مقدس، توجه به بیداری اسلامی، حماسه سازان دفاع مقدس، نقش رهبری و ولایت در دفاع مقدس، وحدت و انسجام عامل پیروزی ایجاد روحیه مقاومت و فداکاری از جمله موضوعات گفتمان‌های دینی ویژه هفته دفاع مقدس در استان است.
حجت‌الاسلام صفی‌یاری ادامه داد: زمان برگزاری این گفتمان‌ها از 31 شهریور ماه جاری آغاز و تا پنجم مهر ماه امسال ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان اجرای یک‌هزار گفتمان دینی را در طول سال‌تحصیلی برای دانش‌آموزان و والدین آنها از ابتدای سال‌جاری در  دستور کار قرار داد، یادآور شد: این گفتمان‌ها در مهر ماه سال‌جاری با آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان در سطح مدارس ادامه می‌یابد.
وی در پایان سخنان خود برگزاری گفتمان‌های دینی را گام ارزنده‌ای برای مقابله با جنگ نرم دشمنان و آگاه‌سازی بیش از پیش دانش‌آموزان ذکر کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول