اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم:

کمبود نیروی انسانی از مشکلات بخش بهورزی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم کمبود نیروی انسانی را از عمده مشکلات بخش بهورزی دانست.

کمبود نیروی انسانی از مشکلات بخش بهورزی است
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدکاظم تدین بعد از ظهر امروز در مراسم تقدیر از بهورزان این شهرستان اظهار داشت: بهورزان در صف نظام سلامت کشور یاری‌رسان جامعه بوده و نقشی محوری و اساسی را بر عهده دارند.
وی اجرای برنامه پزشک خانواده را از اولویت‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست و افزود: این طرح در عین حال حسن‌های بسیار آن ممکن است نقایصی نیز داشته باشد که باید رفع شود.
تدین جشن تکمیل خانه‌های بهداشت را از شعارهای این وزارتخانه در سال گذشته و امسال دانست و ابراز داشت: با تکمیل خانه‌های بهداشت اجرای برنامه‌های پزشک خانواده اجرایی شده و به سلامت جامعه کمک‌های شایانی می‌کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم کمبود نیروی انسانی را از مشکلات بخش بهورزی دانست و ابراز داشت: امسال در تقسیم پزشک عمومی هشت پزشک را به حوزه بهداشتی اختصاص داده‌ایم که این آمار در نیمه دوم سال افزایش می‌یابد.
وی با بیان توسعه مراکز بهداشتی درمانی در سطح روستاها و نقاط محروم شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: از 65 خانه بهداشت مصوب شده برای جهرم تمام آنها ساخته شده و در حال تکمیل است که تا پایان امسال جشن تکمیل خانه‌های بهداشت این شهرستان با اعلام به وزارتخانه برگزار می‌شود.
تدین با بیان اینکه تمام بخش‌های جهرم به مراکز بهداشتی و درمان بستر مجهز می‌شوند گفت: امسال بنا داریم که بالغ بر 800 میلیون تومان برای تعمیر، تجهیز و ساخت مراکز درمانی حوزه بهداشت اختصاص دهیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه چهار مرکز بهداشتی روستایی جهرم مجهز به یونیت دندان پزشکی شده است تصریح کرد: در سال گذشته دو آمبولانس به مراکز درمانی خاوران و قطب آباد تحویل داده شده و با تخصیص اعتبار از طرف وزارتخانه تا سال آینده در منطقه پشت پر بخش سیمکان نیز این مهم عملی می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول