اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال؛

82 خانه بهداشت در فارس افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور شبکه‌ها گفت: تا پایان سال جاری ساختمان 82 خانه بهداشت در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز به بهره‌برداری میرسد.

82 خانه بهداشت در فارس افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالرسول همتی اظهار داشت: خانه‌های بهداشتی که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند، در حال حاضر در مکان‌های استیجاری در حال فعالیت هستند که با احداث این ساختمان‌ها، از ساختمان ملکی مناسب برخوردار می‌شوند.
همتی افزود: با اتمام ساختمان این خانه‌های بهداشت گام موثری در رفع محرومیت روستاها برداشته می‌شود که این مسئله در راستای هدف دولت در زمینه پایان محرومیت روستاها در سال جاری است.
وی ابراز داشت: احداث و فعالیت خانه‌های بهداشت نیز مانند آب آشامیدنی، برق و دسترسی به جاده به عنوان یکی از آیتم‌های محرومیت‌زدایی شناخته شده که این دانشگاه با اجرای این طرح‌ها سعی در ارائه بهترین خدمات به مردم را دارد.
مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور شبکه‌ها گفت: تعدادی خانه بهداشت فرسوده نیز موجود است که برنامه تجدید بنای آنها را نیز در دست داریم.
وی بیان کرد: خیران استان فارس در سال‌های گذشته در احداث بیمارستان‌ها و مشارکت در ارتقای زیرساخت‌های درمان نقش موثری داشته‌اند که با توجه به اهمیت پیشگیری از بیماری‌ها، از آنها به منظور مشارکت در بازسازی خانه‌های بهداشت فرسوده نیز دعوت می‌کنیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول