اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان:

بحث القای انتخابات ناسالم را دشمنان مدیریت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان گفت: بعد از فتنه 88 راهبرد دشمن این‌گونه بوده که به مردم چنین القا کنند که انتخابات آینده از سلامت لازم برخوردار نیست و سعی دارند به طرق مختلف این الفاظ از درون جناح اصولگرایان برخیزد.

بحث القای انتخابات ناسالم را دشمنان مدیریت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه معاون جدید فرمانداری شهرستان نطنز با حضور احمدی ‌مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان، امام جمعه و فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان نطنز و بخش بادرود در دانشگاه پیام نور برگزار شد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان در سخنانی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ماه مبارک رمضان و دیدار با کارگزاران اشاره کرد و گفت: عده‌ای در داخل و خارج کشور به دنبال چالش امنیت ملی هستند تا مسئله انتخابات را زیر سوال ببرند.
محمد علی احمدی افزود: بعد از فتنه 88 راهبرد دشمن این‌گونه بوده که به مردم چنین القا کنند که انتخابات آینده از سلامت لازم برخوردار نیست و سعی دارند به طرق مختلف این الفاظ از درون جناح اصولگرایان برخیزد.
وی تصریح کرد: القاء منازعه بر سر قدرت، نزاع و درگیری بین مسئولان، بر زمین ماندن کارهای مردم، تلاش به نا آرامی‌های خیابانی، تلاش در راستای ایجاد گفتمان فتنه به جای گفتمان رایج ملت از دیگر راهبردهای دشمنان ملت ایران به شمار می‌آید.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب و تلاش برای سالم برگزار کردن انتخابات و ادامه خدمات رسانی به مردم را از برنامه‌های مهم دانست و گفت: امیدوار کردن مردم به نظام و انقلاب در نتیجه مشارکت گسترده ملت در انتخابات بسیار مهم و اساسی است.
فرماندار نطنز نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اسرا و غیور مردان هشت سال دفاع، اظهار داشت: امروز رشد، توسعه و پیشرفت کشور حاصل جان فشانی‌ها و رشادت‌های دلیرمردان جبهه و جنگ بوده و این‌ها همه محصول زمان جنگ است.
مهدی سلیمانی بیداری اسلامی کشورهای عربی را ثمره انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: بعد از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، امروزه جوانه‌های انقلاب ایران در کشورهای عربی و اسلامی شکوفا شده است.
به گزارش فارس، در پایان مراسم محمد رضا قنبری با حکم استاندار اصفهان به عنوان معاون فرماندار شهرستان نطنز معرفی شد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول