اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی وزارت کشور:

10 درصد انتخابات امسال به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: امسال 10 درصد از انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود.

10 درصد انتخابات امسال به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدمحمد پورموسوی سه‌شنبه شب در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج، اظهار داشت: این 10 درصد به صورت پایلوت و مابقی نیز به صورت دستی و همانند دوره‌های قبلی برگزار خواهد شد.
وی همچنین از آمادگی 100 درصدی وزارت کشور برای برگزاری انتخاباتی سالم و در شأن نظام اسلامی ایران خبر داد و گفت: برای پوشش حداکثری نیز برگزاری همایش‌ها و دوره‌های آموزشی برای متولیان و مجریان انتخابات به منظور به روز شدن و جدی‌تر شدن آنان در انتخابات امسال پیش‌بینی شده است.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه انتخابات پشتوانه نظام اسلامی است، تصریح کرد: برگزاری انتخابات مبانی نظام اسلامی ما را تحکیم می‌بخشد و ما نیز باید با همین نگاه توجه جدی به انتخابات داشته باشیم.
پورموسوی تاکید کرد: با هر مسئله و موضوعی که به قدرت و ظرفیت هماهنگی ملت برای انسجام‌بخشی در یک انتخابات این‌چنینی بزرگ صدمه بزند، به شدت برخورد می‌کنیم و آن را کنار خواهیم زد.
به گفته وی، در کشور به انتخابات در بالاترین سطح پرداخته شده و مردم نیز آن را در بالاترین سطح می‌بینند و با مشارکت حداکثری وارد میدان می‌شوند.
پورموسوی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود که انتخابات امسال مجلس شورای نیز با مشارکت حداکثری و قابل قبولی مواجه باشد.
به گزارش فارس، مدیرکل سیاسی وزارت کشور در ادامه از آغاز فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی در کشور خبر داد و افزود: باید فعالیت‌های انتخاباتی منطبق بر قانون باشد و هر حرکت انتخاباتی خارج از چارچوب قانونی مورد تایید نخواهد بود.
پورموسوی همچنین به مشخص بودن احزاب سیاسی فعال در کشور اشاره کرد و گفت: تمامی احزاب فعال و ثبت شده دارای مجوز در سامانه و سایت وزارت کشور قرار دادرد.
وی یادآور شد: هر حزب جدید که بخواهد فعالیت داشته باشد پس از ارائه درخواست قانونی، از طریق کمیسیون ماده 10 احزاب بررسی و مجوز می‌گیرند.
به گفته مدیرکل سیاسی وزارت کشور، هر گروه منسجمی که وارد فعالیت‌های انتخاباتی می‌شود سعی آنها اعمال بهترین روش‌ها برای کسب موفقیت است و به یقین کنترل و رصد کردن برنامه‌های یک جمعیت دارای سیستم و برنامه مشخص آسان‌تر است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول