اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

انتقال 96 درصد مدارس خراسان جنوبی به شیفت صبح

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از انتقال 96 درصد مدارس استان از شیفت بعد از ظهر به صبح خبر داد.

انتقال 96 درصد مدارس خراسان جنوبی به شیفت صبح
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید رضا وردی پیش از ظهر امروز در دومین گردهمایی سالانه مدیران و معاونان پرورشی مدارس دخترانه شهرستان بیرجند با اشاره به نواخته شدن تعداد بسیار زیادی زنگ در سطح مدارس اظهار داشت: نواختن زنگ‌ها در مدارس به یک معضل تبدیل شده و مدارس بدون دستور ادارات آموزش و پرورش اجازه نواختن زنگ را در مدارس خود ندارند.
وی با اشاره به تعداد ساعات درسی مدارس افزود: ساعات درسی مدارس تا دو بعد از ظهر است که از دو بعد از ظهر به بعد هیچ دانش‌آموزی در مدارس پذیرفته نمی‌شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از انتقال 96 درصد مدارس استان از شیفت بعد از ظهر به صبح خبر داد و تصریح کرد: فقط چهار درصد مدارس استان در شیفت بعد از ظهر وجود دارند که این میزان مدارس در سال بعد به شیفت صبح منقل شوند.
وردی از کلنگ‌زنی استخر سرپوشیده در مرکز استان خبر داد و اظهار داشت: کارهای اجرایی و مقدماتی این مجموعه آماده شده است و در هفته‌های آینده کلنگ احداث این مجموعه در مرکز استان زده می‌شود.
وی با اشاره به راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان افزود: این دانشگاه از بهمن ماه سال جاری آغاز و دانشجوی جدید می‌گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اجرای طرح مشکاة در سطح مدارس استان خبر داد و گفت: این طرح در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح مدارس دخترانه استان اجرا می‌شود.
وردی با بیان اینکه باید مطیع ولایت باشیم، ادامه داد: دژ انقلاب اسلامی رهبر است که یک مقام الهی دارد و باید تابع ولی فقیه در هر زمان و مکانی باشیم.
وی خواستار نصب منشور اخلاقی در مدارس شد و گفت: تمامی مدارس باید بنر مربوط به منشور اخلاقی را در سطح مدارس استان نصب تا در معرض دید دانش‌آموزان قرار گیرد و این منشور را سر لوحه کار خود قرار دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در مورد کارآموزان دانشگاه‌ها در مدارس افزود: افرادی که از دانشگاه‌ها برای کارآموزی به مدارس مراجعه می‌کنند باید شهریه ثابت خود را به مدارس مربوطه پرداخت کنند.
وردی با بیان اینکه آموزش و پرورش وارث تفکر و اندیشه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است، گفت: لذا آموزش و پرورش باید ادامه دهنده راه و پاسدار خون شهیدان باشد.
زهرا خاکشور، مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح مدارس استان افزود: برگزاری مسابقات گوهر ناب، ارسال کتب مختلف ویژه دختران، برگزاری نشست آموزشی فاطمه شناسی، ارسال 4 هزار کتاب غدیر در مدارس دخترانه استان را بخشی از وظایف این مجموعه عنوان کرد؛ در پایان این مراسم سوگندنامه عفاف و حجاب توسط مدیران و معاونان پرورشی دخترانه استان قرائت شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول