اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو آذربایجان غربی اعلام کرد:

عدم وجود سالن جودوی استاندارد در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جودو آذربایجان غربی گفت: در استان آذربایجان غربی سالن تمرین جودوی استاندارد وجود ندارد.

عدم وجود سالن جودوی استاندارد در آذربایجان غربی
جعفر باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به ایمنی ضعیف سالن تمرین جودو اظهار داشت: تنها سالن تمرین جودو یک سالن فرسوده با 80 سال قدمت و سقف کاه‌گلی است که احتمال ریزش آن وجود دارد.
وی افزود: این سالن غیراستاندارد دارای 9 کلاس تمرین جودو برای آقایان و بانوان است که طبق ماده 88 قانون خصوصیسازی به رشته‌های دیگر اجاره داده شده است.
به گفته این مسئول بعد از مکاتبات و رایزنیهای فراوان و برگزاری جلسات متعدد مصوب شده است که سالنی مجزا از این سالن به منظور تمرین در اختیار هیئت قرار داده شود که هنوز موفق به دریافت سالن نشدیم.
وی با اشاره به حادثه دلخراش فوت ورزشکار تیم ملی قایقرانی مرحومه زهرا فرجی گفت: اداره کل امور ورزش و جوانان با صدور بخشنامه‌ای اعلام کرد هرگونه حادثه‌ای که بر اثر اهمال‌کاری و مسائل فنی رخ دهد هیئت مقصر است و اداره کل در این ارتباط مقصر نیست در صورتی که برابر ماده 11 قانون مدنی و تبصره 3 ماده 259 قانون مجازات اسلامی هیچ وقت از مسئولان اداره کل امر ورزش و جوانان مسئولیت صلب نمیشود و باید سالن‌های ورزشی حداقل ایمنی را داشته باشند.
باقری در مورد حق بیمه ورزشکاری افزود: اداره کل ورزش و جوانان هر سال حق بیمه را افزایش میدهد اما در بازگشت بیمه هیچگونه امتیازی از طرف اداره کل به اعضای هیئت اعطا نمیشود و حتی با وجود تلاش‌های مسئول کمیته پزشکی استان در این زمینه متاسفانه مشکلاتی وجود دارد.
وی گفت: از تمام خیران میخواهم برای جذب جوانان و حفظ آنها به هیئت‌های ورزشی کمک کنند چرا که در استان ظرفیت رزمی جوانان به ویژه در اوزان 80 به بالا جوانان مستعدی وجود دارد که باید استعدادیابی شوند تا به تیم ملی راه یابند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول