اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قائم مقام سازمان صدا و سیما؛

مجموعه کتاب‌های دین و رسانه رونمایی ‌می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما از رونمایی مجموعه کتاب‌های دین و رسانه با حضور قائم مقام سازمان صدا و سیما خبر داد.

مجموعه کتاب‌های دین و رسانه رونمایی ‌می‌شود
حسین گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اهمیت مباحث دینی در رسانه اظهار کرد: رسانه ملی به عنوان رسانه دین‌محور و به تعبیر مقام معظم رهبری رسانه طراز اسلام توجه فراونی به تبیین مباحث نظری و کاربردی در حوزه دین و رسانه دارد.
وی افزود: سازمان صدا و سیما در راستای مباحث نظری و کاربردی در حوزه دین و رسانه مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما را در سال 73 تاسیس کرده است.
رئیس مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما ادامه داد: مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما در سال‌های گذشته مباحث مختلفی در راستای تبیین مباحث نظری و جهت‌گیری به سوی تولید نظریه‌های بومی بر مبنای منابع انسانی و فرهنگ بومی ارائه کرده است.
وی راه‌اندازی نشریات تخصصی در حوزه دین و رسانه، برگزاری همایش‌های تخصصی و هم‌اندیشی‌های تخصصی و نشست تخصصی، پژوهش‌های مختلف در حوزه دین و رسانه و تاسیس اداره‌کل پژوهش‌های بنیادین در حوزه دین و رسانه را از جمله اقدامات این مرکز ذکر کرد.
گودرزی خاطرنشان کرد: تاسیس این نهادها در راستای اهداف خاصی قرار دارد تا رسانه ملی با این جهت‌گیری بتواند از تولید این نظریه‌های بومی برای ساختارهای مختلف کار رسانه‌ای و برنامه‌سازی استفاده کند.
وی از رونمایی چهار اثر پژوهشی در حوزه دین و رسانه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌مقدم، قائم مقام سازمان صدا و سیما خبر داد و افزود: مجموعه مقالات دومین همایش دین و رسانه، درآمدی بر ساختار روایت دینی در سینما و داستان، کتاب‌شناسی توصیفی دین و رسانه و درآمدی بر ساختار روایی قصه‌های قرآن فردا در سالن همایش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها رونمایی می‌شود.
رئیس مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما عنوان کرد: آیت‌الله کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه و غلامرضایی، معاونت آموزش و پژوهش سازمان صدا و سیما در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
وی در پایان گفت: 32 عنوان تازه‌های نشر مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما نیز در این مکان برای حاضرین این همایش به نمایش گذاشته می‌شود.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول