اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت قرارگاه فرهنگ:

سند هم‌افزایی فرهنگی اصفهان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: سند هم‌افزایی و تعاملات میان سازمانی دستگاه‌های فرهنگی اصفهان که به همت قرارگاه فرهنگ استان تدوین شده بود رونمایی شد.

سند هم‌افزایی فرهنگی اصفهان رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مهدی تنباکوزاده ظهر امروز در مراسم رونمایی از سند هم‌افزایی استان اصفهان در جمع مدیران دستگاه‌های فرهنگی با بیان اینکه برای تهیه این سند 35 فعالیت کلان فرا دستگاهی احصا شده است، اظهار داشت: این فعالیت‌ها در فرآیند ساندسازی به 22 سند فرهنگی در قالب سند هم افزایی تبدیل شد.
وی افزود: در تهیه این سند دستگاه‌های فرهنگی استان اصفهان به دو سوال اساسی پاسخ دادند؛ نخست اینکه دستگاه‌های فرهنگی در سال 90 در کدام عرصه‌ها فعالیت اجرایی دارند و دوم اینکه کدام خدمات فرهنگی تعریف شده در دستگاه‌ها فرهنگی موجود است.
جانشین قرارگاه فرهنگ استان اصفهان اضافه کرد: در قرارگاه فرهنگ به صورت صد درصدی بر ضرورت انجام کار تاکید داشتیم که 88 درصد توفیقات برآورده شد.
وی با بیان اینکه سند هم‌افزایی تعاملات میان سازمانی دستگاه‌های فرهنگی استان را انسجام می‌بخشد، ادامه داد: این سند جز اسناد بالا دستی استان اصفهان محسوب می‌شود و حلقه‌های مفقوده‌ای را که در حوزه فرهنگ وجود داشت، به یکدیگر متصل و کامل می‌کند.
تنباکوزاده تصریح کرد: غائب بودن بعضی از سازمان‌ها و انجام برخی از کارهای ظاهری نمی‌تواند منتفع شدن از منابعی را که با هم افزایی مغایرت دارد را جبران کند.
وی بیان داشت: استانداری اصفهان، سازمان تبلیغات استان و نیز سازمان میراث فرهنگی اصفهان به عنوان دستگاه‌های فرهنگی هستند که بیش‌ترین مشارکت را برای تهیه سند هم‌افزایی فرهنگی استان اصفهان داشته‌اند که از آنها تجلیل می‌کنیم.
به گزارش فارس، مدیران دستگاه‌های فرهنگی در زمان رونمایی از سند هم‌افزایی فرهنگی استان اصفهان میثاق نامه‌ای را به صورت دسته جمعی با یکدیگر قرائت کردند.
انتهای پیام؛/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول