اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد:

مهم‌ترین برنامه دولت ایجاد اشتغال است/بازی جدید دشمن برای جذب جوانان

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت:‌ یکی از کارهای مهم در تقویت ابعاد اقتصادی کشور ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در حوزه جوانان است.

مهم‌ترین برنامه دولت ایجاد اشتغال است/بازی جدید دشمن برای جذب جوانان
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد عباسی صبح امروز در مراسم افتتاح کارخانه تولید توپ‌های ورزشی در اردبیل اظهار داشت: موفقیت انجام چنین طرح‌های بزرگی در نقاط مختلف استان اردبیل، ما را نسبت به آینده اشتغال کشور امیدوار می‌کند.
وی یادآور شد: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیازهای مهم اقتصادی کشور را تامین می‌کند که امیدواریم مسئولان این کارخانه با درک حساسیت اشتغال در استان از هیچ تلاشی در راستای افتتاح فاز‌های بعدی دریغ نکنند.
وزیر ورزش با یادآوری اینکه ایران مال ماست و برای استمرار موفقیت آن همگی باید تلاش کنیم خاطرنشان کرد: ایران در حال حاضر با تهدید‌های اقتصادی و تحریم‌های عدیده مواجه است اما ما به ایرانیان این نوید را می‌دهیم که هر چه حلقه این تحریم‌ها تنگ‌تر شود ایران و ایرانی خود می‌تواند نیازهای تولیدی و صنعتی خود را برآورده کند.
عباسی به آغاز جنگ نرم در کشور اشاره کرد و ابراز داشت: دشمن با به راه انداختن این بازی جدید در پی غارت ثروت هویت جوانان ماست اما همگی باید به هوش باشیم تا سم‌پاشی‌های بیگانگان و استکبار را خنثی کنیم.
وی مهم‌ترین هدف این جنگ را جوانان اعلام کرد و بیان داشت: در شبیخون فرهنگی اگر جامعه غفلت کند ضربه‌های فراوانی متحمل خواهیم شد اما بسیار خوشحالیم که تلاش ملت ما همه از جنس مقاومت، ایثار و فرهنگ و شعور است.
این مسئول ادامه داد: هر مجموعه‌ای که بتواند استقلال مالی این کشور را تامین کند مورد حمایت قرار می‌گیرد و این کارخانه نیز که توانسته اشتغال 40 نفر از جوانان را فراهم کند در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری عمل کرده است.
وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود کیفیت کالاهای تولید شده را سبب ماندگاری و رشد واحد‌های تولیدی اعلام کرد و گفت: این کیفیت سبب خواهد شد تا علاوه بر ماندگاری محصول کارخانه نیز با فروش محصولات کیفی دوام بیاورد.
وی تلاش و کوشش را مهم‌ترین جوهره تحقق اهداف اقتصادی کشور اعلام کرد و افزود: یک جامعه زمانی رشد خواهد کرد که همه هم دل و متحد اهداف واحد‌های تولیدی را دنبال کنند و با درک درست از موضوع به طور منطقی اقتصاد کشور را به جلو ببرند.
این مسئول بیان داشت: اگر در رابطه کارگر و کارفرما انصاف، مروت و رضایت طرفین وجود داشته باشد یک موفقیت را شاهد خواهیم بود و در این صورت است که تولید سرمایه‌ ‌ماندگار خواهد بود.
وزیر ورزش و جوانان  تصریح کرد: آنچه که امروز نیاز اساسی ماست پرداختن به اشتغال جوانان و پس ‌از آن استعداد‌های نهفته‌ای است که باید در این استان کشف و بر روی آنها سرمایه‌گذاری شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول