اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

آرامش امروز کشور مرهون مجاهدت شهدا است

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با اشاره به مجاهدت و ایثار شهدا گفت: آرامش امروز کشور مرهون مجاهدت شهدا است.

آرامش امروز کشور مرهون مجاهدت شهدا است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز جمشید سعادتمند در آیین نمادین نصب نخستین تمثال شهدا در خیابان شهیدان سید محسن و سید مصطفی سید عبدالمحمد باقرشهر گفت: تاکنون اقدام‌های خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار، شهید و شهادت در این شهر اجرا شده که این طرح از جمله این اقدامات است.
شهردار باقرشهر طرح نصب تمثال شهدا را یکی از اقدامات خوب شهرداری باقرشهر ذکر و ابراز امیدواری کرد شاهد گسترش این امور خداپسندانه در زمینه شهید و شهادت باشیم. 
وی در ادامه در ارتباط با اهمیت اجرای این گونه اقدامات در سطح شهر به‌ویژه برای نسل حاضر گفت: آرامشی که امروز در میهن اسلامی ایران وجود دارد، حاصل ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است. 
سعادتمند عنوان کرد: نصب تمثال شهدا تا پایان امسال در 70 خیابان سطح شهر  اجرا می‌شود.
شهردار باقرشهر گفت: از دیگر برنامه‌های شهرداری نصب تمثال شهدای باقرشهر را در ورودی و خروجی شهر است که در این ارتباط پیگیری‌های لازم توسط زیباسازی شهرداری در حال طراحی و اقدام است و امیدواریم تا پایان سال این تابلوها را نصب کنیم.  
رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز در سخنانی با اشاره به این که برجسته کردن نام شهدا در تابلوی خیابان‌های مزین به نام این عزیزان گفت: این اقدام شهرداری شایسته تقدیر است و امید است که این طرح در روستاهای هم‌جوار نیز انجام شود.
پرویز صادقی افزود: نصب تابلو و عکس شهدای شهر در مبادی ورودی و خروجی شهر و در میادین، خیابان‌ها و کوچه جلوه و رنگ و بوی خاصی به شهر می‌بخشد.
وی نصب تمثال شهدا را تضمین کننده سلامت اخلاقی جامعه دانست و عنوان کرد: توجه به اهمیت حضور شهدا در قالب تصاویر و تمثال‌هایی این چنینی در سطح معابر و میادین شهری امکان بروز معضلات اجتماعی را تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش داده و شهر را بیمه می‌کند. 
در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان این شهر برگزار شد، از تصاویر شهیدان «سید محسن و سید مصطفی سید عبدالمحمد» توسط یکی از بستگان ایشان پرده‌برداری شد.
بنا بر مصوبه ستاد یادواره شهدا و ایثارگران باقرشهر اجرای طرح نصب تمثال شهدا در میادین، خیابان‌ها و کوچه‌های مزین به نام مبارک این بزرگواران در شهر باقرشهر توسط امور ایثارگران شهرداری باقرشهرآغاز شد.
در این طرح تمثال شهدا به همراه نام، تاریخ تولد و شهادت، محل شهادت در قالب تابلو بر سر در میادین، خیابان‌ها وکوچه‌های مزین به نام شهیدان در سطح شهر باقرشهر نصب می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول