اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 تاکید کرد:

شهدا را باید به یاد سپرد نه به خاک

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 تهران با اشاره به جایگاه شهدا و ایثار و از خودگذشتگی آنها گفت: شهدا را باید به یاد سپرد نه اینکه به خاک بسپاریم.

شهدا را باید به یاد سپرد نه به خاک
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جمعه شب شهردار منطقه 20 به همراه معاونان و مسئولان ادارات منطقه 20 با 44 تن از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس دیدار و تجلیل کرد.
مجتبی عبداللهی شهردار منطقه در حاشیه این بازدیدها در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اهمیت تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا را باید به یاد سپرد نه به خاک و ما نیز این کلام را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم همزمان با هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را گرامی داشته و فرهنگ دیدار با خانواده شهدا را در میان شهروندان و مسئولان نهادینه کنیم.
شهردار منطقه 20 تهران با اشاره به اینکه  منطقه 20 نام 2700 شهید را در فهرست افتخارات خود به ثبت رسانده است، افزود: ما به عنوان متولی امور شهر در کنار اقدامات عمرانی و خدماتی خود از گرامیداشت این بزرگان غافل نیستیم و وظیفه خود دانستیم تا دیدار با خانواده معزز شهدا را در دستور کار خود قرار دهیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: حماسه هشت سال دفاع مقدس بزرگترین و مهمترین ارزش برگرفته شده از انقلاب است.
شهردار منطقه 20 در پایان با اشاره به نقش تاثیرگذار بانوان در دفاع مقدس عنوان کرد: نقش بانوان در دوران جنگ یکی از بهترین صحنه‌های دفاع مقدس است چون حضور آنها چه در خط مقدم و چه در پشت جبهه تاثیرات به سزایی در تحقق اهداف این مبارزات داشته است.
همزمان با این هفته همچنین از سوی اداره ایثارگران منطقه بیش از 40 تن از جانبازان و خانواده‌های آنان به موزه باغ مقدس اعزام شدند و با برپایی مراسمی ویژه و اهدای هدایایی از آنها تقدیر شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول