اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمسار در مجلس خبر داد:

احداث نیروگاه 1000 مگاواتی برق در گرمسار

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان گرمسار در مجلس از موافقت با احداث نیروگاه یک‏هزار مگاواتی برق در شهرستان گرمسار خبر داد.

احداث نیروگاه 1000 مگاواتی برق در گرمسار
عبدالرضا ترابی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرمسار اظهار داشت: موافقت نهایی به منظور احداث نیروگاه یک‏هزار مگاواتی در یکی از شهرک‏های صنعتی شهرستان گرمسار گرفته شده است.
وی افزود: احداث این نیروگاه از مصوبات دولت و از پروژه‏های مهم ملی است که به استان سمنان اختصاص یافته است.
نماینده مردم شهرستان گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: امید است تا با احداث این نیروگاه در آینده‏ای نزدیک مشکل بیکاری در شهرستان گرمسار حل شود.
ترابی همچنین خواستار ایجاد امکانات بیشتری در آرادان شد و افزود: با توجه به اینکه تبدیل شدن بخش آرادان به شهرستان در هیئت دولت مصوب شده اما هنوز ابلاغ اجرایی آن به دستگاه‏های دولتی صورت نگرفته است.
وی اضافه کرد: همچنین در طول این مدت زیرساخت و امکانات لازم برای شهر آرادان در نظر گرفته نشده است که این موجب سنگین شدن وظایف مدیران اجرایی در بخش آرادان می‏شود.
عضو کمیسیون  اقتصادی مجلس همچنین اشاره‏ای هم به دور چهارم سفرهای دولت به استان‏های مختلف کشور داشت و تصریح کرد: هدف اصلی دولت از سفر چهارم به استان‏های مختلف کشور تکمیل پروژه‏های نیمه تمام باقی‏مانده از سه سفر قبلی است.
ترابی با بیان اینکه دولت درصدد ایجاد اشتغال در سراسر کشور است، گفت: اشتغال دائم برای بسیاری از مردم و جوانان به عنوان یک موضوع مهم تلقی می‏شود و دولت اعلام کرده که در سفر چهارم با حضور در شهرستان‏ها درصدد برنامه‏ریزی به منظور ریشه‏کن شدن مشکل بیکاری است.
نماینده مردم شهرستان گرمسار در مجلس شورای اسلامی گذری هم به پروژه‏های نیمه‏تمام شهرستان گرمسار زد و افزود: متاسفانه برخی از پروژه‏های بزرگ مصوب شده در شهرستان گرمسار با کمبود اعتبار مواجه شده است که از بین آنها می‏توان به احداث سد مخزنی نمرود و متروی گرمسار- تهران اشاره کرد.
ترابی تاکید کرد: مدیران اجرایی در ادارات شهرستان گرمسار باید تلاش و کوشش خود را در جذب اعتبارات ملی بیشتر کنند.
وی افزود: تعامل مدیران اجرایی با یکدیگر می‏تواند نقش بسزایی در پیشرفت و اتمام پروژه‏های نیمه تمام شهرستان گرمسار داشته باشد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول