اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

استقلال مدیریت نیروگاه اردبیل خواسته عمومی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: ‌استقلال مدیریت نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل خواسته و مطالبه عموم مردم استان اردبیل است.

استقلال مدیریت نیروگاه اردبیل خواسته عمومی است
حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در سفر قبلی رئیس جمهور نیز این موضوع را مطرح کردیم تا مدیریت نیروگاه اردبیل به فرزندان بومی این خطه سپرده شود چرا که منابع غنی انسانی این خطه زبانزد عام و خاص است.
وی با یادآوری اینکه بیشترین شرمندگی ما امروز از بابت اشتغال جوانان است، افزود: فرزندان غیرتمند این خطه همیشه و در تمام صحنه‌ها افتخار‌آفرین بودند و توانستند در عالی‌ترین مراتب شایسته‌ترین خدمت‌رسانی را انجام دهند.
این نماینده مجلس استان اردبیل را یکی از مناطق تاثیر‌گذار در دوران انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود:‌ امیدواریم سفر چهارم رئیس جمهور نیز مانند سه سفر گذشته به بهترین شکل انجام شود تا با اجرای مصوبات آن در قالب بودجه سال 91 و 92 این مصوبات شکل عملیاتی به خود بگیرد.
وی با قدردانی از رئیس جمهور که اولین مقصد خود را اردبیل انتخاب کرده است، یادآور شد: در این سفر بزرگ‌ترین خواسته و مطالبه مردم تکمیل راه‌آهن اردبیل ـ میانه است که در کنار راه اصلی اردبیل ـ سرچم که تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود تا این استان از بن‌بست حقیقی خارج شود.
موسوی گفت: ‌تکمیل این پروژه‌ها استان ما را به کریدور شمال غرب متصل کرده و یک ظرفیت بی‌نظیر در حوزه اقتصادی و توسعه تجارت فراهم می‌آورد.
وی از دیگر مطالبات مردم این استان را احداث راه نیر به میانه اعلام کرد و بیان داشت: با 30 کیلومتر احداث راه مناسب اهالی استان می‌توانند به میانه و سپس به بزرگراه تهران ـ زنجان متصل شوند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار عفو و بخشودگی تسهیلات ارائه شده به زلزله زدگان اردبیل شد و ابراز داشت: ‌برخی از خانواده‌ها عاجز و مستأصل از پرداخت تسهیلات اعطا شده هستند که در این زمینه از دولت انتظار می‌رود آنها را مورد عفو و بخشش قرار دهد.
وی با انتقاد از تخصیص اعتبار اندک برای احداث کمربندی سوم نیز بیان داشت: برای احداث این پروژه در گام اول نیاز به اعتباری برای خرید اراضی این کمربندی هستیم تا از مالکان خریداری کرده و آن پروژه را اجرایی کنیم.
وی گفت: ‌استقبال خوب مردم می‌تواند در تصمیم‌گیری دولت بسیار موثر باشد و به یقین این استقبال شایسته مردم دولت را در تصمیم‌گیری‌های خود مصمم‌تر از گذشته خواهد کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول