اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رادیویی بوشهر:

وظیفه رسانه ملی برای انعکاس فعالیت‌های ناجا سنگین است

خبرگزاری فارس: مدیر رادیویی صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: وظیفه رسانه ملی در انعکاس فعالیت‌های نیروی انتظامی با توجه به نزدیک شدن به هفته نیروی انتظامی حساس و سنگین است.

وظیفه رسانه ملی برای انعکاس فعالیت‌های ناجا سنگین است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاهرخ سروری صبح امروز در نشستی که با حضور مسئولان و کارشناسان نیروی انتظامی و صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار شد، بر همکاری و تعامل رسانه ملی در برنامه‌های هفته ناجا تاکید کرد.
مدیر رادیویی صدا و سیمای مرکز بوشهر با اعلام آمادگی صدا و سیما برای حضور در برنامه‌های مختلف هفته ناجا گفت: اجرای برنامه‌های رادیویی و پوشش خبری برنامه‌های هفته نیروی انتظامی را در دستور کار قرار می‌دهیم.
وی در ادامه به شعار هفته ناجا اشاره کرد و گفت: همه مردم باید به خوبی پیام این شعار را درک کنند و وظیفه رسانه ملی در انعکاس این شعار، حساس و سنگین است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر نیز در این نشست از همکاری خوب صدا و سیمای مرکز بوشهر با پلیس در ارائه برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی و آگاه‌سازی عمومی قدردانی کرد.
غلامرض خضری با اشاره به آغاز هفته ناجا از 13 مهرماه گفت: حضور رسانه ملی در پوشش خبری و تولید برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی هفته ناجا، نقش مهمی در ارائه اقدامات و عملکرد پلیس به مردم دارد؛ هفته ناجا از دوشنبه 15 مهرماه تا 21 مهرماه و به مدت هفت روز ادامه دارد. 
خضری با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرائم با اولویت بر امر آموزش و اطلاع رسانی و با محوریت نوآوری و شکوفایی مورد تأکید است، اظهار داشت: نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای فرماندهی انتظامی استان با رعایت موارد ذکر شده بمدت یک هفته در مرکز استان برپا می‌شود.
 معاون اجتماعی پلیس بوشهر تصریح کرد: در نخستین روز از هفته ناجا روز پلیس، اقتدار و امنیت اخلاقی نام دارد که در این روز نمایشگاه عملکرد ناجا در استان، مانور میدانی یگان ویژه و مسابقه نقاشی و انشاء نویسی در مدارس اجرا می‌شود.
وی در ادامه افزود: دومین روز از هفته ناجا روز پلیس، پیشگیری و محله محور نام دارد که در این روز زنگ انضباط اجتماعی در مدارس استان بصدا در می‌آید و دانش آموزان و جوانان از کلانتریها و پاسگاهها دیدن می‌کنند.
خضری از سومین روز هفته ناجا بعنوان روز پلیس، مردم و مشارکت اجتماعی نام برد و خاطرنشان کرد: در این روز همایش پلیس و اصناف و نشست صمیمانه پلیس مرزبانی با مرزنشینان برگزار می‌شود.
وی گفت: در چهارمین روز از هفته ناجا که بعنوان روز پلیس، معنویت و ارزش‌ها نام گذاری شده است تمام کارکنان پلیس استان با حضور در گلزار شهدا از مقام شامخ شهدا تجلیل می‌کنند و سپس با حضور در بیمارستانها از بیماران عیادت می‌کنند.
 این مقام انتظامی از پنجمین روز از هفته ناجا را به نام روز پلیس و خدمتگزاری یاد کرد و گفت: در این روز تمام کارکنان پلیس به همراه خانواده‌های خود در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه حضور گسترده دارند  و فرماندهان پلیس نیز سخنرانان قبل از خطبه‌ها هستند.
 وی گفت: ششمین روز از هفته ناجا روز پلیس و جامعه توانمند نام دارد که در این روز صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و تقدیر از کارکنان و سربازان ساعی در دستور کار قرار دارد.
معاون اجتماعی پلیس بوشهر تصریح کرد آخرین روز از هفته ناجا روز پلیس، دانش و فناوری نام دارد که در این روز نشست های علمی و تخصصی پلیس برگزار می‌شود.
شایان ذکر است که در این نشست علاوه بر حضور معاونت رادیویی سیمای استانی مرکز بوشهر و معاون اجتماعی انتظامی استان، مسئولان ادارات مستندات و اطلاع رسانی و برآورد اجتماعی حضور داشتند.
صدا و سیمای مرکز بوشهر از جمله سازمان‌های فعال و تلاشگر در تعامل و مشارکت با فرماندهی انتظامی استان بوشهر بوده و در طول سال، ضمن اطلاع رسانی و آگاه‌سازی عمومی، برنامه‌ها و طرح‌های مختلف انتظامی و عملیاتی پلیس را در سطح استان پوشش می‌دهد.
انتهای پیام/خ۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول