اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران خبر داد:

بازنگری نظام جامع آموزشی شرکت ملی نفت ایران

خبرگزاری فارس: معاون مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران از بازنگری نظام جامع آموزشی شرکت ملی نفت ایران خبر داد.

بازنگری نظام جامع آموزشی شرکت ملی نفت ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد دیانت در جمع خبرنگاران در پارس جنوبی اظهار داشت: وزارت نفت با همه توان برای توسعه و رشد پارس جنوبی تلاش می‌کند و طی دو سال اخیر شاهد نتایج خوبی نیز هستیم.
وی افزود: انجام دوره‌های مختلف آموزش برای کارکنان شرکت ملی نفت ایران در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در تمام حوزه‌های زیرمجموعه بتوانیم تاثیرگذار باشیم.
دیانت با بیان اینکه نیروهای انسانی شرکت ملی نفت ایران از بدو استخدام تا بازنشستگی تحت آموزش‌های مختلف از جمله آموزش‌های بدو استخدام و ضمن خدمت قرار می‌گیرند، افزود: با توجه به سیر تحولات در بافت نیروی انسانی، ساختار آتی شرکت‌ها و تحولات تکنولوژیکی، بازنگری نظام آموزشی این شرکت ضروری است.
معاون مدیر توسعه منابع انسانی در امور آموزش و بهبود منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران از جمع‌بندی اولیه طرح بازنگری نظام جامع آموزشی شرکت ملی نفت ایران در آینده نزدیک خبر داد و ادامه داد: اگر بخواهیم صنعت نفت کشور را به جایگاه واقعی خود برسانیم چاره‌ای جز بهبود کیفی نیروهای موجود نداریم که در این زمینه نظام جامع آموزشی یک ضرورت انکار ناپذیر است و این نظام جامع در سال آینده نهایی می‌شود.
دیانت با بیان اینکه شرکت ملی نفت ایران حدود 98 هزار نفر نیروی رسمی و نیروی پیمانکاری در اختیار دارد، بر اهمیت ارتقای مهارت‌ها و توانمندی‌های این نیروها و تربیت نیروی انسانی حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف مورد نیاز از جمله مدیریت پروژه، مدیریت کسب و کار تاکید کرد.
وی همچنین بر اهمیت نقش پژوهش در حوزه منابع انسانی صنعت نفت تاکید کرد و افزود: اجرای پروژه‌های مختلف مطالعاتی کاربردی که پاسخگوی رفع چالش‌ها و مشکلات موجود و آتی این حوزه هستند، از اولویت‌های کاری در حوزه معاونت مدیر توسعه منابع انسانی در امور آموزش و بهبود منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران است.
دیانت اضافه کرد: انجام پروژه‌های مطالعاتی در زمینه بهره‌وری نیروی انسانی، کنترل حوادث شغلی، چابک‌سازی و معماری سازمانی، بررسی تطبیقی ابزارهای توسعه منابع انسانی و همچنین نظام‌های جبران خدمات کارکنان که در سال جاری در دست مطالعه است از جمله برنامه‌های این شرکت است.
وی، تدوین و اجرای سومین برنامه استراتژیک در بخش منابع انسانی را به عنوان دیگر اولویت معاونت مدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد.
دیانت یادآور شد: این برنامه پنج ساله همسو با برنامه پنجم توسعه کشور و همچنین در راستای اهداف سند توسعه منابع انسانی صنعت نفت به عنوان سند بالادستی، طراحی و به پایان رسیده که در چارچوب آن، اهداف کمی و کیفی در راستای چشم‌انداز شرکت ملی نفت ایران در حوزه منابع انسانی و استراتژی‌ها و برنامه‌های عملیاتی از سطح ستاد تا شرکت‌های تابعه و فرعی مد نظر قرار گرفته‌اند و توسط سیستم نرم‌افزاری ویژه مورد رصد و ارزیابی قرار می‌گیرند.
وی بیان داشت: باید دست به دست هم بدهیم و در مسیر توسعه صنعت نفت گام برداریم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول