اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس در شورای اداری مطرح کرد:

گله‌مندی از وضعیت نابسامان مزاحمان تلفنی

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس با گلایه از وضعیت نابسامان و مشکل‌آفرین مزاحمان تلفنی خواستار پیگیری و رفع این مشکلات شد.

گله‌مندی از وضعیت نابسامان مزاحمان تلفنی
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به مشکلات عدیده‌ای که شرکت ایرانسل و برخی از مشترکان آن برای مردم به وجود آورده‌اند، اظهار داشت: این شرکت پاسخگوی مشکلات به وجود آمده نیست و تاکنون مواردی زیادی از این مزاحمت‌ها گزارش شده که حتی با شکایت در مراجع قضایی نیز امکان رسیدگی به پرونده‌های آن وجود ندارد.
وی ادامه داد: استفاده از شماره‌های ایرانسل در بسیاری از موارد در جرایم مختلف مثل قتل، اعتیاد و مسائل اخلاقی رواج پیدا کرده که به دلیل دسترسی به صاحبان این خطوط معضل بزرگی به وجود آمده است.
رضایی ادامه داد: گرچه شرکت ایرانسل یک شرکت خصوصی است اما در مورد ارتباطات و مسائل مربوط به آن وزارت ارتباطات و شرکت‌های تابعه آن باید پاسخگوی مردم باشند.
این مسئول به برخی از مشکلات مخابراتی در سطح شهرستان اشاره کرد و با گلایه از عدم حضور مدیرعامل مخابرات مازندران با توجه به درخواست‌های مکرر برای حضور در چالوس و برون رفت از این مشکلات خاطرنشان کرد: عدم آنتن‌دهی موبایل در برخی از جاده‌های شهرستان مثل کلاردشت به عباس‌آباد، آنتن دهی ضعیف همراه اول در کلاردشت به ویژه در برخی از روستاها، نابسامانی در برخی از کیوسک‌های تلفن شهری به ویژه در میدان معلم شهر چالوس از جمله مواردی است که نیازمند توجه ویژه مدیرعامل مخابرات مازندران است.
فرماندار چالوس در بخش دیگری از سخنان خود به 14 و 15 مهر سالروز حضور رهبر معظم انقلاب در شهرستان‌های چالوس و نوشهر اشاره داشت و تصریح کرد: حضور رهبر معظم انقلاب در شهرستان چالوس برکات زیادی با خود به همراه داشته و خاطرات به‌یادماندنی بسیاری از آن روزها در حافظه شهرستان چالوس نقش بسته که تا سال‌های سال باقی خواهد ماند.
وی همچنین به مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: بیش از 25 میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف برای شهرستان چالوس در نظر گرفته شد که تمام پروژه‌ها در حال فعالیت هستند.
رضایی همچنین به افزایش 4 میلیارد تومانی این اعتبار با بازدید نماینده دفتر رهبر معظم انقلاب از پروژه‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: این اعتبار برای راه‌اندازی آنژیوگرافی چالوس، خرید زمین برای ورزشگاه 5 هزار نفره و افزایش اعتبار زمین فوتبال چالوس در نظر گرفته شده است.
وی همچنین از مدیرکل تربیت بدنی و جوانان استان مازندران برای تاخیر در اجرای پروژه‌های بخش ورزشی سفر رهبر معظم انقلاب گله ‌کرد و خواستار تسریع در روند عملیاتی شدن این پروژه‌ها در اسرع وقت شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول