اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی خراسان جنوبی؛

مسابقات قهرمانی هندبال نزاجا آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسابقات قهرمانی هندبال ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی مرکز آموزش 04 امام رضا (ع) خراسان جنوبی در محل سالن شهیدان قاسمی بیرجند آغاز شد.

مسابقات قهرمانی هندبال نزاجا آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در این مراسم گفت: این مسابقات به میزبانی خراسان جنوبی و با حضور بیش از 30 تیم به مدت هفت روز از سوم تا 9 مهرماه جاری انجام می شود.
امیر علی جهانشاهی افزود: در ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار آموزش‌های رزمی و نظامی، ورزش از موضوعاتی است که در تمامی یگان‌های آموزشی مورد توجه جدی قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: در این راستا در طول سال، تمامی رشته‌های ورزشی مسابقات قهرمانی در بین یگان‌های سراسر کشور برگزار و تیم‌های برتر معرفی و تجلیل می‌شوند.
فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت: مرکز آموزش 04 امام رضا (ع) بیرجند در سال‌های اخیر در مجموع مسابقات جزو رتبه‌های اول تا سوم کشوری است؛ این مرکز در سال جاری در مسابقات جودو رتبه دوم و در مسابقات پاورلفتینگ مقام اول کشوری را کسب کرده است.
وی بر توجه جدی به آموزش‌های تربیت بدنی سربازان در کنار آموزش‌های نظامی تأکید کرد و اذعان داشت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از سازمان تربیت بدنی بیشترین مدال را در سطح کشور در رشته‌های مختلف ورزشی کسب کرده است.
فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه و نقش مطلوب سربازان در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول دفاع مقدس با شجاعت تمام همراه و هم دوش فرماندهان در دفاع از مرزها و ارزش‌های اسلامی شرکت فعالانه داشته‌اند.
جهانشاهی گفت: هیچ ارتشی در دنیا شجاعت، وفاداری و از خود گذشتگی سربازان ایرانی را ندارند؛ این مهم توسط سربازان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ثابت شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی نیز گفت: در کنار آمادگی جسمانی، پرداختن به معنویت و اخلاق باید سرلوحه ورزش کشور و نیروهای مسلح قرار گیرد؛ لزوم توجه به ورزش و آمادگی جسمانی در کنار آموزش‌های رزمی و نظامی از نکات مهمی است که باید در بین نیروهای مسلح مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس تجربه بسیار خوبی برای ملت ایران به ویژه جوانان است، اظهار کرد: در راه دفاع از ارزش‌های ناب اسلامی باید از دوران دفاع مقدس دستگیری کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: جوانان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس توانستند با کمترین امکانات و با استفاده از نیروی ایمان در مقابل استکبار جهانی و ارتش بعثی عراق به پیروزی کامل دست پیدا کنند.
وی خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی طی هشت سال دفاع مقدس با غیرت و ایمان خود پیروزی را در دنیا رقم زدند به گونه‌ای که امروز آموزه‌های نظامی ما به عنوان بهترین راه دفاع در آموزشکده‌های نظامی دنیا تدریس می شود.
افشاری گفت: ملت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس توانستند کشور را از هر گزندی از سوی دنیای استکبار بیمه کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول