اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی؛

تیم ملی هندبال به مصاف اعتماد ایرانیان میرود

خبرگزاری فارس: تیم ملی هندبال کشورمان که برای برگزاری اردویی سه روزه به مشهد سفر کرده است فردا در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان می‌رود.

تیم ملی هندبال به مصاف اعتماد ایرانیان میرود
مجید جمعه‌پورزاده، سرپرست تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: این دیدار فردا و از ساعت 18 در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز و موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان به عنوان حامی مالی این اردوی تدارکاتی برگزار کننده این مسابقه است.
وی تصریح کرد: تیم ملی هندبال کشورمان برای آمادگی حضور در مسابقات آتی خود اردویی شش روزه در استان خراسان رضوی خواهد داشت که سه روز آن را در مشهد و در هتل پردیسان اقامت و سپس هفتم مهر ماه در سبزوار حضور خواهد داشت و دو دیدار دیداری تدارکاتی نیز در این شهر برگزار می‌کند.
سرپرست تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان ادامه داد: در مدت اقامت شش روزه تیم ملی هندبال کشورمان در خراسان رضوی دو دیدار تدارکاتی با تیم‌های سبزوار و یک دیدار نیز با تیم موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان برگزار و سپس برای برگزاری ادامه اردوی تدارکاتی به کشور کرواسی می‌رود.
جمعه پورزاده تاکید کرد: این دیدارها در راستای آمادگی تیم ملی هندبال کشورمان برای برگزاری مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن که ماه آینده در سئول کره جنوبی برگزار می‌شود انجام و این هفتمین اردوی این تیم برای این مسابقات است.
وی افزود: تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان به عنوان تنها نماینده مشهد که در مسابقات زیرگروه لیگ برتر هندبال کشور حضور دارد خود را برای حضور شایسته در این مسابقات آماده می‌کند و برگزاری این دیدار می‌تواند محک خوبی برای تیم آینده‌دار و شایسته اعتماد ایرانیان باشد و در این زمینه مدیریت موسسه اعتماد ایرانیان( محمدمهدی پورسلیمی و علی محمد کریم‌پور) از تیم ملی و نیز هیئت هندبال که زمینه برگزاری این دیدار را مهیا نمودند تشکر ویژه دارد.
جمعه پورزاده تصریح کرد: تیم ملی هندبال کشورمان در گروه دوم مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن با تیم‌های کویت، عربستان، قزاقستان و عمان همگروه است و از این گروه 1 تیم به طور مستقیم به مسابقات المپیک لندن راه می‌یابد.
دبیر اجرایی اردوی تیم ملی هندبال در مشهد خاطرنشان کرد: تماشای این دیدار که فردا در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود برای عموم علاقمندان رایگان است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول