اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه کرامت صورت گرفت؛

برگزاری مسابقات قرآن کریم در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جهرم از برگزاری مسابقات قرآن کریم همزمان با دهه کرامت خبر داد.

برگزاری مسابقات قرآن کریم در جهرم

حجت‌الاسلام غلامحسین بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: این دوره از مسابقات در سه رشته حفظ، قرائت و ترتیل در دو گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در جهرم برگزار شد.
وی با بیان اینکه مسابقات قرآن کریم در دو گروه خواهران و برادران انجام شد، افزود: 70 نفر از قاریان قرآن کریم متشکل از 32 خواهر و 38 برادر در این دوره از مسابقات به رقابت پرداخته که در پایان از هر گروه سه نفر به مسابقات استانی راه می‌یابند. رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جهرم بیان داشت: در حاشیه برپایی این دوره از مسابقات نیز مسابقه قرآنی کلام نور برگزار و به برندگان آن به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره از مسابقات قرآن کریم ابراز داشت: این مسابقات هرساله با هدف شناساندن قرآن و گرایش جوانان به قرآن کریم برگزار می‌شود چرا که ما در عصری قرار داریم که قدرت‌های استکباری با تمام قوا اقدام به مبارزه با ارزش‌های معنوی کرده و سعی در اشاعه بی‌بندوباری و فحشا در میان جوانان دارند و ترویج قرآن امری مبارک و از الطاف الهی است که سبب انس جوانان با قرآن می‌شود.
بیگدلی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های قرآنی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اوقاف و امور خیریه است، گفت: برنامه‌های تفسیر قرآن و محافل انس با قرآن کریم نیز از برنامه‌های اوقاف در ماه رمضان بوده است.
این مسئول با اشاره به اهمیت و جایگاه قرآن کریم در زندگی مسلمانان خاطرنشان کرد: قرآن درس زندگی است و هر کس این کتاب را سرمشق زندگی خود سازد خوشبخت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: قرآن کریم کتابی است که موجب می‌شود انسان‌های جامعه اصلاح شوند و مسیر درست را در زندگی پیش گیرند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جهرم تصریح کرد: جوانان جامعه ما به برکت انقلاب اسلامی با کلام خدا روز به روز بیشتر آشنا شده که این امر می‌تواند مهم‌ترین حربه در برابر هجمه فرهنگی دشمنان محسوب شود.
انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول