اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه کرامت؛

700 اصفهانی در مسابقات قرآن کریم شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ‌اصفهان گفت: هم‌زمان با دهه کرامت بیش از 700 نفر از مردم این شهرستان در مسابقات قرآن کریم شرکت می‌کنند و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

700 اصفهانی در مسابقات قرآن کریم شرکت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام رضا صادقی صبح امروز در حاشیه برگزاری مسابقات قرآنی این سازمان با اشاره به ضرورت آشنایی تمام مردم با موضوعات قرآنی اظهار داشت: مسابقات سراسری قرآن کریم هر ساله و هم‌زمان با دهه کرامت در سراسر استان برگزار می‌شود.
وی به استقبال بی‌نظیر شهروندان برای حضور در این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: هر سال تعداد شرکت‌کنندگان برای حضور در این دوره از مسابقات افزایش می‌یابد و این موضوع گویای استقبال چشمگیر شرکت‌کنندگان برای رقابت با یکدیگر است.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان با اشاره به زمان برگزاری این دوره از مسابقات تصریح کرد: در حال حاضر مسابقات قرآن کریم در شهرستان اصفهان در حال برگزاری است و این مسابقات از امروز آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد.
وی اضافه کرد: این مسابقات در دو مقطع شکوفه‌ها و بزرگسالان و در رشته‌های مفاهیم، ترتیل، قرائت و حفظ در حال برگزاری است.
صادقی به تعداد افراد شرکت‌کننده این مسابقات در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: هم‌زمان با دهه کرامت 700 نفر از مردم شهرستان اصفهان در مسابقات قرآن کریم شرکت می‌کنند و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
وی با اشاره به افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در سال جاری تاکید کرد: در سال گذشته حدود 600 نفر از اصفهانی‌ها در مسابقات قرآن کریم شرکت کردند.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر مرحله شهرستانی این مسابقات در حال برگزاری است و برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول