اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر مطرح کرد:

اقدام اساسی برای ایجاد زیرساخت‌های توسعه نمایشگاهی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید برای ایجاد زیرساخت‌های توسعه نمایشگاهی، کتابخانه، فرهنگسرا و سالن‌های برپایی جشنواره‌های مختلف در این استان اقدام اساسی انجام شود.

اقدام اساسی برای ایجاد زیرساخت‌های توسعه نمایشگاهی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری شنبه شب در بازدید از نمایشگاه فرهنگی هنری رضوی در بوشهر با قدردانی از متولیان برگزاری نمایشگاه فرهنگی هنری رضوی در بوشهر یادآورشد: نمایشگاه فرهنگ رضوی گنجینه بیان معارف هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت است؛‌  هرچند معرفی گنج عظیم معارف رضوی در قالب دهها نمایشگاه نمی‌گنجد اما هر قدر که از آن معارف تجلی پیدا کند ما باید شاکر درگاه خدا باشیم و برای بهتر شدن فضا و کارهای بهتر برنامه ریزی کنیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهارداشت: در برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی رضوی باید بسترهای لازم برای آشنا شدن قشر جوان با معارف آن حضرت فراهم شود.
صفایی بوشهری با اشاره به اینکه بوشهر در بیستم مهر ماه امسال نیز میزبان اجلاس سراسری نماز است یادآورشد: این اجلاس متفاوت از اجلاس‌های گذشته است طوری که تلاش شده است تا بعد فراملی پیدا کند.
وی گفت: در همین راستا افزون بر دریافت مقالاتی از پژوهشگران دینی از کشورهای خارجی مهمانانی نیز از آن کشورها برای شرکت در اجلاس سراسری نماز به بوشهر سفر می‌کنند.
امام جمعه بوشهر نماز را معراج انسان دانست و افزود: برای بهره برداری حداکثری از این اجلاس پیش اجلاسی نیز ویژه استان بوشهر برنامه ریزی شده است که برگزار می‌شود.
صفایی بوشهری برپایی جشنواره ملی مشاعره رضوی در استان بوشهر را گامی مهم در ترویج فرهنگ علوی دانست و گفت: دستگاه‌های مختلف باید با برگزارکنندگان این جشنواره همکاری لازم را داشته باشند تا فرهنگ اهل بیت در جامعه ترویج و نهادینه شود.
امام جمعه بوشهر از پنجمین نمایشگاه فرهنگی هنری رضوی در بوشهر به‌عنوان نمایشگاه آیینی مطلوب یاد کرد و افزود: برگزاری ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در استان بوشهر نیز بی تردید در گسترش فرهنگ دینی نقش آفرین است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول