اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت 2000 ورزشکار در 11 رشته ورزشی؛

المپیاد ورزشی پارس جنوبی پایان یافت

خبرگزاری فارس: رئیس امور ورزش منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: المپیاد ورزشی پارس جنوبی با رقابت 2000 ورزشکار در 11 رشته ورزشی پایان یافت.

المپیاد ورزشی پارس جنوبی پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، بهرام رضائیان در آیین اختتامیه المپیاد ورزشی پارس جنوبی اظهار داشت: این المپیاد ورزشی در 11 رشته برای آقایان و خانم‌ها و به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد که امروز شاهد برنامه اختتامیه این رقابت هستیم.
وی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان یک دوره المپیاد ورزشی در رشته‌های مختلف برای آقایان(فوتسال، تنیس روی میز، دارت، فوتبال‌دستی، طناب‌کشی، تیراندازی با کمان و شنا) و برای بانوان ( آمادگی جسمانی، بدمینتون، فوتبال‌دستی و شنا) برگزار شد.
رئیس ورزش پارس جنوبی خاطرنشان کرد: کارکنان سازمان منطقه ویژه پارس، پتروشیمی‌های مستقر در منطقه و شرکت‌های تابعه صنعت نفت در این المپیاد حضور داشتند و شاهد رقابت‌های فشرده و تنگاتنگی بودیم.
رضائیان در ارتباط با نتایج این رقابت‌ها گفت: در رشته فوتسال آقایان تعداد 38 تیم حضور داشت که پس از برگزاری شش مسابقه مقدماتی، در یک جدول 32 تایی و به صورت تک حذفی به رقابت پرداختند که در پایان و پس از برگزاری بازی‌های جذاب و دیدنی تیم نقلیه الف توانست مقام اول را کسب کند و تیم‌های بسیج سازمان و تیم ستاد حراست الف به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: در رقابت‌های تنیس روی میز آقایان نیز تعداد زیادی از پرسنل شرکتی و پرسنل سازمان منطقه ویژه حضور داشتند که پس از رقابت بسیار تنگاتنگ و نفس‌گیر؛ علی علی‌پور جودبخش از تیم پتروشیمی مروارید مقام اول را کسب کرد، جمشید صدیق از پتروشیمی برزویه مقام دوم و پورزاد پوردرویش و احمد شکیب از پتروشیمی مروارید و برزویه به صورت مشترک سوم شدند.
این مسئول عنوان داشت: در رشته دارت آقایان نیز سعید میرزایی از کارکنان فرودگاه مقام اول را کسب کرد و احمد ذبیحی از خدمات شهری و احمد محمدی از امور مالی مقام دوم و سوم را کسب کردند.
رضائیان افزود: در فوتبال دستی که به صورت تیم‌های دو نفره در سالن ورزشی پوریای ولی کمپ گلستان برگزار شد تیم دو نفره وحید زمانی‌زاده و محسن فخیم‌دانا از سازمان منطقه ویژه مقام اول را کسب کردند و پس از آنها تیم دونفره پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی جم مقام‌های دوم و سوم کسب را کردند؛ این بازیها با شرکت بیش از بیست تیم برگزار شد.
وی یادآور شد: در رشته ورزشی شنا که با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه طرفداران زیادی دارد امور ورزش سازمان نیز با توجه این موضوع در هر دو گروه آقایان و بانوان اقدام به برگزاری این مسابقات در استخر زیبای مجموعه ورزشی خلیج نایبند کرد که با استقبال زیادی روبرو شد.
رئیس امور ورزش پارس جنوبی گفت: در این دوره از مسابقات و در رده زیر 30سال مالک معروف‌پور از منطقه ویژه نفر اول و میلاد عباسپور از شرکت نفت و گاز پارس و احسان گشتاسبی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را بدست آوردند.
رضائیان تصریح کرد: در رده بالای 40 سال نیز خالد اسدی از مجتمع گاز، فرنوش محمدی از پتروشیمی پروپیلن جم و محمد جواد صادقی از شرکت  پتروشیمی زاگرس مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
وی ادامه داد: مهیج‌ترین مسابقات برگزار شده در جام رمضان امسال مسابقات طناب‌کشی بود که امسال با حضور پرشور ورزشکاران در سطح منطقه در سالن پوریای ولی برگزار شد و تیم پتروشیمی جم با اقتدار مقام اول را کسب کرد و تیم امور ورزش سازمان منطقه ویژه مقام دوم و تیم پتروشیمی زاگرس مقام سوم را کسب کردند.
رضائیان اذعان داشت: مسابقات تیراندازی با کمان با حضور 25 نفر در سالن چند منظوره برگزار شد که در پایان ناصری از امور گمرکی مقام اول را کسب کرد و ولید صالح‌پور و ناصر رایگان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
وی با اشاره به رقابت‌های بانوان نیز بیان داشت: در رشته جذاب فوتبال‌دستی که به صورت تیمی و در سطح سازمان برگزار شد خانم‌ها زهرا بختیاری و مریم بی‌غرض مقام نخست را از آن خود کردند.
این مسئول افزود: همچنین تیم آصفه افشار پور و مرضیه نظری دوم و تیم زهره ناصری و منصوره غفوریان مقام سوم را کسب کردند.
رضائیان اظهار داشت: در رشته آمادگی جسمانی که در سطح منطقه برگزار شد؛ آزاده محمدزاده، روشن زنده‌بودی و مومنه زارعی هر سه از پتروشیمی جم به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
وی ابراز داشت: در رشته بدمینتون نیز که در سالن چند منظوره برگزار شد شیما مرادی مقام اول، ملیحه اقلیمی مقام دوم و نصیبه صنائی مقام سوم (هر سه نفر از پتروشیمی جم) را کسب کردند.
رضائیان یادآور شد: در رشته شنا نیز که به صورت آزاد برگزار شد صدیقه عبدالهی و الهام زارعی هر دو از سازمان منطقه ویژه به ترتیب مقام‌های اول و دوم و مریم خندانی از پتروشیمی جم مقام سوم را کسب کردند.
وی خاطرنشان کرد: از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و تعالی ورزش در منطقه پارس جنوبی بهره می‌گیریم و امیدوار هستیم به نتایج و اهداف مورد نظر برسیم.
انتهای پیام/خ۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول