اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

اصلی‌ترین ابزار سرشماری قابل استناد، دقت و حساسیت است

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: دقت و حساسیت بالا از اصلی‌ترین ابزارهای یک سرشماری قابل استناد است.

اصلی‌ترین ابزار سرشماری قابل استناد، دقت و حساسیت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی بعد از ظهر امروز در ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان با اشاره به اینکه عده زیادی از مردم از شهرها و استان‌های دیگر به استان اصفهان و به ویژه کلان‌شهر اصفهان مهاجرت می‌کنند، اظهار داشت: وجود جاذبه‌های طبیعی، امکانات زیاد و کم هزینه و نیز مراکز علمی و دانشگاهی و درمانی در اصفهان سبب سرازیر شدن حجم زیادی از مردم از استان‌های مختلف به اصفهان شده است.
وی افزود: در حال حاضر مهاجر حجم چند میلیونی از مردم به استان تهران شرایط بدی را برای آن به وجود آورده و اگر روند مهاجرپذیری برای اصفهان نیز ادامه یابد، در آینده شرایطی همچون تهران برای اصفهان نیز متصور است و کار را برای حاکمیت و تأمین امکانات اولیه زیستی مردم مشکل می‌کند.
استاندار اصفهان تاکید کرد: نیازمند برنامه‌ریزی منسجم با همکاری استان‌های دیگر برای جلوگیری از مهاجرت مردم به استان اصفهان هستیم و اطلاعات جمع‌آوری شده در سرشماری نفوس و مسکن ما را در تعیین استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها یاری می‌کند.
وی تصریح کرد: حضور خوب مردم و دستگاه‌های اجرایی در سرشماری نفوس و مسکن حیاتی است تا دقت کار و صحت آمار دریافتی افزایش یابد.
ذاکر اصفهانی به معلمان مدارس پیشنهاد داد تا اهمیت برنامه‌ریزی و نقش آن در توسعه را برای دانش‌آموزان تبیین کنند و درباره برنامه‌های توسعه کشور و سند چشم‌انداز اطلاعاتی را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهند تا از این راه فرهنگ‌سازی و مشارکت خانواده‌ها نیز ارتقا یابد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در غرب و کشورهای توسعه‌ یافته مدیران و کارمندان در یک سیستم کار می‌کنند، تصریح کرد: در ایران مدیر تعیین کننده سیستم است و با تغییر وی و آمدن مدیری جدید بر سر کار، برنامه‌ها نیز تغییر می‌کند در حالی که نباید شرایط به این‌گونه باشد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول