اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان خبر داد:

برگزاری 160 ویژه برنامه دهه کرامت در کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از برگزاری 160 ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان خبر داد.

برگزاری 160 ویژه برنامه دهه کرامت در کردستان
علی خزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: این برنامه‌ها شامل برگزاری جشن میلاد معصومه(س)، برگزاری مراسم مولودی‌خوانی، دف نوازی، تواشیح، سخنرانی روحانیون، برگزاری مسابقات فرهنگی، اهدای جوایز به اسامی متبرکه معصومه و رضا و برگزاری مراسم و برنامه‌های گرامیداشت سالروز میلاد امام رضا (ع) است.
وی با اشاره به اینکه در راستای برگزاری این برنامه‌ها هیئات مذهبی استان فعالیت و همکاری دارند، افزود: از این تعداد برنامه 10 مورد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با عنوان جشن‌های رضوی برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در سطح مساجد، هیئات مذهبی، مقبره هاجره خاتون سنندج با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می‌شود.
رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان تصریح کرد: نصب بنر و اطلاع رسانی در خصوص دهه کرامت از دیگر برنامه‌هایی است که در سطح استان و در میادین عمومی شهر‌ها انجام شده است.
خزایی با اشاره به اینکه دهه کرامت از سالروز میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد حضرت امام رضا (ع) ادامه دارد، یادآور شد: برگزاری مراسم قرائت دعای کمیل و ندبه در هیئات مذهبی از دیگر برنامه‌هایی است که توسط هیئات مذهبی استان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های دهه کرامت جلسات مختلفی با شورای هیئات مذهبی استان و اعضای ستاد شئون برگزار شده و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.
وی در پایان سخنان خود بیان داشت: در حال حاضر 450 هیئت مذهبی در سطح استان فعالیت دارند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول