اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور شرکت در مسابقات بوکس قهرمانی کشور؛

اردو تیم بوکس استان مرکزی آغاز شد‌

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس استان مرکزی از آغاز اردوی آمادگی تیم بوکس استان به منظور شرکت در مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور خبر داد.

اردو تیم بوکس استان مرکزی آغاز شد‌
علیرضا عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: این اردو از امروز در محل سالن بوکس مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک تمرینات خود را آغاز می‌کند.
وی با بیان اینکه نفرات دعوت شده به این اردو بوکسورهای برگزیده سومین مرحله مسابقات لیگ بوکس استان هستند، تصریح کرد: کیانوش خسروی در وزن 56 کیلو، بهروز خاکرو در وزن 64 کیلو، محمد آبکتی در وزن 91 کیلو، رامین ساکی در وزن 69 کیلو، مسلم زندلشی در وزن 64 کیلو، سعید اعلایی‌پور در وزن 75 کیلو، حسین بابایی در وزن 56 کیلو،  محسن ابراهیمی در وزن 91 + کیلو و محمد حبیبی‌زاده در وزن 60 کیلو نفرات دعوت شده به این اردو هستند.
رئیس هیئت بوکس استان مرکزی با اشاره به برگزاری سومین مرحله از پنجمین دوره مسابقات لیگ بوکس استان ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور 47 بوکسور از شهرهای محلات، فراهان، شازند، کمیجان، ساوه و اراک در دو گروه سنی الف و ب  برگزار شد.
عباسی افزود: در این رقابت‌ها در بخش رده‌بندی تیمی، تیم اراک در دو رده سنی با 26 امتیاز در سکوی اول ایستاد، فراهان و ساوه با 13 امتیاز دوم شدند و تیم شازند با 9 امتیاز در سکوی سوم ایستاد.
وی خاطر نشان کرد: چهارمین مرحله این دوره از مسابقات 29 مهر ماه در زرندیه برگزار می‌شود.
به گفته وی به بوکسورهایی که در کلیه مراحل مسابقات لیگ بوکس استان شرکت کرده و در مجموع بیشترین امتیاز را کسب کنند، حکم قهرمانی استان اعطا شده و به عضویت تیم بوکس استان در خواهند آمد.
انتهای پیام،/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول