اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمینی به مساحت 4 هکتار؛

بیمارستان 96 تختخوابی عنبرآباد احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: کارهای مقدماتی احداث بیمارستان 96 تختخوابی عنبرآباد انجام شده و در آینده نزدیک و در زمینی به مساحت 4 هکتار احداث می‌شود.

بیمارستان 96 تختخوابی عنبرآباد احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ ولی‌محمد مشایخی صبح امروز در جمع شهروندان عنبرآباد اظهار داشت: هفته دولت یادآور خاطرات دو بزرگ‌مرد تاریخ ایران و انقلاب اسلامی است که با رشادت‌های خود توانستند خدمت به مردم ایران و اسلام ناب محمدی (ص) را دنبال کنند.
وی بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر یار و یاور انقلاب و امام راحل و خاری در چشم دشمنان اسلام بودند، لذا منافقان کوردل هر کجا در هر مسئله‌ای کم می‌آوردند، دست به ترور شخصیت‌های انقلاب و اسلام می‌زدند.
مشایخی افزود: دشمن گمان می‌کند که وجود این شهیدان را از گرفته، اما راه، فکر و اندیشه آنها همچنان در ایران اسلامی وجود دارد.
وی تصریح کرد: طی دولت نهم و دهم کارهای زیربنایی خوبی در سطح کشور صورت گرفته است، طرح‌های بزرگی در کشور اجرا شده که نشان از توجه دولت به زیرساخت‌هاست.
مشایخی خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته با پیگیری‌های به عمل آمده احداث کارخانجات صنایع تبدیلی در شهرستان عنبرآباد آغاز شده که نخستین مورد آن کارخانه رب گوجه‌فرنگی به بهره‌برداری رسیده است.
وی گفت: آغاز عملیات احداث کارخانه پودر گوجه فرنگی، پودر پیاز، انجماد سریع محصولات زراعی و باغی را نیز در دستور کار داریم که تاکنون حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
مشایخی بیان کرد: راه‌اندازی مرکز اورژانس شبانه‌روزی شهرستان عنبرآباد نیز در دست اقدام است.
فرماندار عنبرآباد بیان کرد: با توجه به عدم وجود بیمارستان در شهرستان عنبرآباد پیگیری احداث بیمارستان 96 تختخوابی این شهرستان انجام شده و در آینده نزدیک و در زمینی به مساحت 4 هکتار احداث می‌شود.
وی در ارتباط با کشاورزی شهرستان عنبرآباد بیان داشت: طی یک سال گذشته رتبه نخست اجرای آبیاری تحت فشار در سطح استان کرمان را کسب کرده‌ایم که نشان از توجه مسئولان و مردم به این امر مهم دارد.
مشایخی در مورد اقدامات فرهنگی صورت گرفته افزود: راه‌اندازی نهاد امامت جمعه بخش جبالبارز جنوبی انجام شده و پیگیری‌ها برای راه‌اندازی امامت جمعه شهر دوساری نیز در دست اقدام است و به زودی به طور رسمی انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: در بخش‌های مختلف اقدامات خوبی صورت گرفته از جمله احداث 2 هزار و 300 واحد مسکونی روستایی، 220 واحد مسکن مهر شهری، معرفی بیش از 600 نفر برای ساخت مسکن شهر شهری، معرفی بیش از 2 هزار و 600 نفر برای دریافت وام مسکن روستایی نیز صورت گرفته است.
مشایخی گفت: احداث پست 132 کیلووات شهرستان عنبرآباد با اعتباری بالغ بر 3.5 میلیارد تومان نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
وی اذعان کرد: طی هفته دولت بیش از 30 پروژه عمرانی و با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول