اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد:

اختصاص 500 میلیون ریال اعتبار به کتابخانه مرکزی خلخال

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال از اختصاص 500 میلیون ریال اعتبار اولیه برای احداث کتابخانه مرکزی خلخال خبر داد.

اختصاص 500 میلیون ریال اعتبار به کتابخانه مرکزی خلخال
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره کتابخانه های عمومی خلخال اظهار داشت: با قول مساعد داده شده از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر اخیر به خلخال اعتبار مورد نیاز این پروژه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر منابع مالی ذیربط تامین می‌شود.
وی از کسب رتبه اول استانی توسط شهرستان خلخال در طی اجرای طرح "کتاب من" خبر داد و خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت و فضای موجود کتابخانه‌های عمومی خلخال تا زمان بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی خلخال شد.
معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل نیز در این جلسه ابراز داشت: با اجرای برنامه‌های جدید، فرهنگ کتابخوانی در جامعه ترویج و ضعف توجه به امر کتاب جبران خواهد شد. 
جعفر نوخواه تصریح کرد: سخنان اخیر مقام معظم رهبری حاکی از وجود ضعف در امر کتابخوانی در سطح کشور بود.
این مسئول اظهار داشت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در راستای تحقق اوامر مقام معظم رهبری در افزایش رغبت مردم به مطالعه و کتاب گام برداشته و در طی سال برنامه‌هایی برای جبران ضعف فرهنگ کتابخوانی تدارک دیده است که با اجرا این برنامه شاهد تحول بنیادین در امر کتاب و کتابخوانی خواهیم بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش زیبا اعلایی، خدابخش برسان به عنوان رییس اداره کتابخانه‌های عمومی خلخال معرفی شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول