اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

شاهکار ولایت انقلاب اسلامی را اعتلا داده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شاهکار ولایت فقیه، این انقلاب را در حوزه‌های مختلف از تهدید مصون نگه‌ داشته و به اعتلای آن کمک کرده است.

شاهکار ولایت انقلاب اسلامی را اعتلا داده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره سردار شهید بنی‌هاشم و 100 شهید مشگین‌شهر اظهار داشت: همه دنیا امروز به سرمایه عظیم ملت ایران و این نظام مقدس ولایت فقیه غبطه می‌خورند چرا که ملت ایران با تکیه بر این سرمایه توانست در جنگ هشت ساله و دوران بعد از آن روی پای خود بایستد.
وی اضافه کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان ما با تبعیت از فرمان امام راحل بدون کمترین چون و چرا عازم جبهه‌های جنگ شدند و ثابت کردند که تبعیت از ولایت می‌تواند به پیروزی و نیک‌بختی ابدی منجر شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بر شمردن شاخص‌های جهاد در سایه فرمان‌برداری از ولایت در نظام مقدس اسلامی بیان داشت: جان دادن در راه اسلام در مبارزه با کفر در مکتب ما نه تنها خسران و زیان نیست بلکه اعتلایی است که خداوند متعال اجر و مزد آن را بهشت برین معرفی می‌کند.
وی ابراز داشت: در تاریخ اسلام ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم مورد توجه و اهتمام قرار گرفته و جنگ با کفار و افراد ناصالح یک وظیفه و تکلیف بیان شده است، در کنار آن تبعیت از ولایت و رهبر صالح نیز پاداشی عظیم و اجری پایان‌ناپذیر دارد که شاید سرآمد‌ترین آن شهادت و رسیدن به این رتبه عظیم باشد.
ستوده در ادامه سخنان خود به دوران دفع مقدس و نابرابری رویارویی اسلام با کفر اشاره کرد و گفت: هر چند محصول جنگ نابودی، خرابی و خسارت است اما باید این نکته را مورد توجه قرار داد که دفاع مقدس ما با داشتن چنین ویژگی‌هایی از تقدس معنوی و مکتبی برخوردار بود، چرا که ملت ما در برابر تمام کفر ایستاد و نشان داد که دین اسلام دین شکست‌ناپذیر و تسلیم‌ نشدن در برابر کفر و الحاد است.
وی ضرورت نهادینه شدن ارزش‌های دفاع مقدس را در جامعه با تکیه بر برنامه‌ریزی‌ها و سازماندهی‌ها یادآور شد و افزود: در قاموس جنگ هشت ساله ما دفاع یعنی مرز‌داری از حیثیت، شرف و آبرویی است که اگر لحظه‌ای در آن غفلت می‌شد چهره کفر می‌توانست بر جبهه ایمان، معنویت و ایثار و شهادت‌طلبی غلبه کند.
این مسئول صدور پیام انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را صدور اخلاق اسلامی، اعتقاد به امدادهای غیبی، ظلم‌ستیزی و حمایت از مظلوم و تبعیت از ولایت فقیه عنوان کرد و بیان داشت: اگر امروز در خیزش‌های اسلامی منطقه شاهد برخی نارسایی‌ها و ضعف‌ها هستیم نشات گرفته از نبود یک رهبر آگاه و با بصیرت در هدایتگری و پیشروی آن امت‌هاست و باید این ضعف برطرف شود.
ستوده ادامه داد: طنین حق‌طلبی ملت ایران به گوش تمامی مسلمانان و مظلومان جهان رسیده و مورد تحلیل آگاهان و روشن‌ ضمیران حقیقی واقع شده و این همان پیامی است که انقلاب و جنگ هشت ساله ما دارد که روز به روز عینیت پیدا می‌کند.
وی یاد و خاطره سردار شهید بنی‌هاشم و شهدای والامقام مشگین‌شهر را گرامی داشت و از این خطه به عنوان دیار عالم پرور و رشد ‌دهنده انسان‌های بزرگ، شخیص و مورد احترام یاد کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول