اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته کرامت؛

60 دختر هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای مناسب برنامه‌های هفته کرامت در این استان گفت: در طول این هفته از 60 دختر هنرمند کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شود.

60 دختر هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، امین کمالوندی با اشاره به اجرای برنامه‌های این استان در هفته کرامت گفت: ستاد دهه کرامت این استان برنامه‌ریزی لازم به منظور هماهنگی و اجرای مطلوب برنامه‌ها و جشن‌های این دهه در استان کهگیلویه و بویراحمد را انجام داده است. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری برنامه‌های ویژه در استان‌های مختلف کشور به تناسب ظرفیت‌ها و بسترهای موجود، از برگزاری ویژه برنامه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل وجود مرقد مطهر حضرت بی بی حکیمه (ع) خواهر امام رضا (ع)  خبر داد و افزود: جشنواره  سراسری سفرنامه‌نویسی و خاطره‌نویسی در دو شهر گچساران و یاسوج برگزار شده است.
وی تنوع و وسعت برنامه‌های دهه کرامت را در سطح خوبی دانست و اظهار کرد: در 11نقطه از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، سلسله جشن‌های بزرگ دهه کرامت توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ هفتم مهر تا چهاردهم همین ماه در حال برگزاری است.
کمالوندی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه مجموعه برنامه‌های دهه کرامت در روز هفتم مهرماه در شهرستان گچساران و در جوار حرم مطهر حضرت بی بی حکیمه (س) خواهر گرامی امام رضا(ع) برگزار شده و اختتامیه برنامه‌های این دهه در شهر یاسوج چهاردهم مهر برگزار می‌شود. 
 وی با اشاره به اهمیت و جایگاه دهه کرامت در ترویج اندیشه و فرهنگ اسلامی و ائمه اطهار بیان داشت: جشنواره خوشنویسی حدیث سلسله الذهب، امروز به میزبانی شهرستان کهگیلویه، جشنواره هنرهای تجسمی با عنوان دعای باران، دهم مهر به میزبانی شهرستان گچساران، جشنواره شعر آئینی و  شعر محلی رضوی 11 مهر به میزبانی شهرستان بهمئی و جشنواره شعر فارسی استانی رضوی 12مهر در شهرستان دنا برگزار می‌شود.
کمالوندی خاطرنشان کرد: به مناسب گرامیداشت دهه کرامت، طی برنامه‌ای ویژه  از 60 دختر هنرمند در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد  در روز سه‌شنبه 13 مهرماه تجلیل می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول