اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره):

حضرت معصومه(س) از جلالت حضرت زهرا(س) برخوردار است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: حضرت معصومه(س) از جلالت حضرت زهرا(س) برخوردار بوده و کسانی‌که می‌خواهند حضرت زهرا(س) را زیارت کنند می‌توانند در قم به زیارت حضرت معصومه(س) نائل شوند.

حضرت معصومه(س) از جلالت حضرت زهرا(س) برخوردار است
حجت‌الاسلام محمدمهدی نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد پر سرور علی بن موسی‌الرضا(ع) با اشاره به مقام و عظمت حضرت معصومه(س) اظهار کرد: علی بن موسی الرضا(ع) فرمود کسی‌که حضرت معصومه(س) را در قم زیارت کند و معرفت حقیقی نسبت آن حضرت را کسب کند با شفاعت حضرت وارد بهشت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: از این روایت استفاده می‌شود که حضرت معصومه(س) ظرفیتی برخوردارند و می‌توانند همه زائران خود را شفاعت کنند.
عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تاکید کرد: مردم قم باید خدا را شاکر باشند که در مجاورت این بانوی بزرگوار سکونت دارند و کسانی ‌که به زیارت حضرت نائل می‌شوند باید قدر حضرت را بدانند.
وی با بیان اینکه حضرت معصومه(س) از جلالت حضرت زهرا(س) برخوردار است، گفت: به یکی از علما در در عالم مکاشفه الهام شد کسانی ‌که می‌خواهند حضرت زهرا(س) را زیارت کنند می‌توانند در قم به زیارت حضرت معصومه(س) نائل شوند و این امر نشان‌دهنده مقام و منزلت این بانوی بزرگوار است.
نادری خاطرنشان کرد: این امر نشان می‌دهد سن و سال در تقرب به سوی خدا مطرح نیست و هر فرد در هر سن و سالی می‌تواند به بزرگ‌ترین مقامات عالی نائل شود.
وی با تاکید بر الگوگیری دختران و بانوان از حضرت معصومه(س) بیان کرد: این بانوی بزرگوار از ویژگی شاخص عفت و حیا برخوردار بود و ویژگی‌ شاخص یک زن مسلمان است.
عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: اگر زنان یک جامعه با حیا باشند بسیاری از گناهانی که در سطح جامعه اتفاق می‌افتد و مصائب و مشکلات اجتماعی مهار می‌شود.
وی ادامه داد: مسئله حجاب و عفاف یکی مسائل مطرح در جامعه است و علما و بزرگان نگران این مسئله هستند و به طور مرتب توصیه کرده و تذکر می‌دهند.  
نادری عنوان کرد: امیدواریم دهه کرامت و توجه ویژه به فاطمه معصومه(س) سبب شود بانوان جامعه با الگوگیری از این بانو سطح عفاف، حیا و حجاب را در جامعه افزایش دهند تا امنیت اجتماعی، صفا و خلوص جامعه افزایش پیدا کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول