اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی:

آذربایجان‌شرقی در جرایم آخر است

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: در زمینه بروز جرایم نیز آذربایجان شرقی جزو استان‌های رده آخر کشوری است و با وجود صنعتی بودن و گسترده بودن این استان جرایم در رده‌های آخر قرار دارد.

آذربایجان‌شرقی در جرایم آخر است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صمد فرامرزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های هفته نیروی انتظامی ازسوی نیروی انتظامی و بخش‌های مردمی برگزار و هفته ناجا امسال با محوریت برنامه‌های مردم محور برگزار می‌شود. 
وی افزود: در گرامیداشت این هفته چشم انتظار از اصحاب رسانه داشته و امیدواریم اصحاب رسانه با توجه به فرهنگ نقد و پرهیز از بزرگ‌نمایی و سیاه‌نمایی نیروی انتظامی را در اجرای برنامه‌ها یاری کنند.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: صبغه رسانه‌ای در آذربایجان شرقی در کشور مطرح بوده و کسب رتبه اول امنیت اخلاقی در کلان شهرهای کشور آذربایجان‌شرقی رتبه اول را دارد.
وی ادامه داد: در زمینه تامین امنیت اخلاقی و ایجاد احساس آرامش در میان مردم رسانه‌ها نقش مهمی داشته و آذربایجان‌شرقی در زمینه ایجاد امنیت اخلاقی رتبه برتر در میان استان‌های هم طراز را کسب کرده است.
فرامرزی گفت: بر اساس نظرسنجی‌ها مردم آذربایجان‌شرقی در زمینه احساس امنیت جزو شهرهای برترکشور بوده و احساس امنیت عمومی در این استان بالا است.
وی خاطر نشان کرد: در زمینه بروز جرایم نیز آذربایجان شرقی جزو استان‌های رده آخر کشوری است و با وجود صنعتی بودن و گسترده بودن این استان جرایم در رده‌های آخر قرار دارد.
فرامرزی با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: برنامه‌های هفته نیروی انتظامی از 13 تا 20 مهر ماه به مدت یک هفته در تبریز و سایر شهرهای استان برگزار می‌شود.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: سامانه 197 از سوی نیروی انتظامی درزمینه ارتباط مستقیم مردم با فرماندهی نیروی انتظامی راه‌اندازی شده و افزایش ارتباط با این سامانه موجب ارتقای فعالیت‌ها خواهد بود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول