اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته آتش‌نشانی صورت می‌گیرد؛

برگزاری مانورهای بزرگ امداد و نجات در شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز از برگزاری مانورهای بزرگ امداد و نجات به مناسبت هفته آتش‌نشانی در این شهر خبر داد.

برگزاری مانورهای بزرگ امداد و نجات در شیراز
رامین طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این مانورها به مناسبت هفته آتش‌نشانی برگزار می‌شود و تا 17 مهر ماه جاری نیز ادامه دارد.
وی ادامه داد: علاقمندان برای تماشای این مانورها می‌توانند هر روزه از ساعت 17 تا 20 به بوستان آزادی شیراز (ضلع شرقی) و سد مصنوعی نهر اعظم شیراز مراجعه کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های هفته آتش‌نشانی در شهر شیراز اشاره و از مهم‌ترین آنها را برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های آتش‌نشانی عنوان کرد و ابراز داشت: این نمایشگاه از 7 مهر ماه امسال در ضلع شرقی بوستان آزادی برپا شده و در آن توانمندی‌های تجهیزاتی و نیروی انسانی آتش‌نشانی شیراز به نمایش گذاشته شده است.
طالبی تصریح کرد: این نمایشگاه تا 17 مهر ماه امسال هر روز برای بازدید عموم علاقمندان دایر است که می‌توانند از توانمندی‌های آتش‌نشانی این شهر بازدید کنند.
وی بیان کرد: سازمان آتش‌نشانی به موازات دستگاه‌های دیگر به عنوان یک  سازمان علمی منطبق بر اصول و مبتنی بر تکنولوژی‌های نوین فعال است.
متولی آتش‌نشانی در شهر شیراز بیان کرد: این سازمان به طور کامل عملیاتی است و برای امنیت و آسایش مردم اندکی کاهلی به خود راه نمی‌دهد و همواره آمادگی بهره‌برداری صحیح از تجهیزات را داشته است.
این مقام مسئول در پایان اعلام کرد که شهروندان برای ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود می‌توانند با شماره 125 آتش‌نشانی تماس برقرار کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول