اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

حضرت معصومه بهترین الگوی دختران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوش گفت: حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای دختران جوان هستند و باید زوایای مختلف زندگی این شخصیت بزرگ را شناخت.

حضرت معصومه بهترین الگوی دختران است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت‌الاسلام سید محمد امام پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل با دختران نمونه این شهرستان اظهار داشت: حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای دختران است و باید تلاش کرد تا این شخصیت مظلوم تاریخ اسلام بار دیگر شناسایی شود.
وی با اشاره به زوایای پنهان و ناشناخته این شخصیت افزود: حضرت معصومه (س) عالمه بی معلم است زیرا در دوران کودکی سئوالات بسیار دشوار جامعه و مردم را پاسخ می‌گفت و به این دلیل این شخصیت بزرگ را عالمه بی معلمه می‌خوانند که به‌حق نیز صفتی درست است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه زیارت قبر این عضو خاندان رسول الله در قم ثواب زیادی دارد، خاطر نشان کرد: زیارت قبر حضرت معصومه (س) در قم در برخی از راویان برابر با زیارت حضرت زهرا(س) شمرده شده است و این به معنی میزان اهمیت شخصیت این دختر حضرت موسی کاظم(ع) است.
وی با اشاره به شخصیت فاطمه معصومه (س) خاطرنشان کرد: شناساندن شخصیت حضرت معصومه (س) در جامعه نوعی امر به معروف است و به این دلیل باید کوشید تا این شخصیت به درستی در جامعه معرفی شود زیرا این امر در اصلاح جامعه بسیار مهم است.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه حضرت معصومه (س) شخصیتی بسیار رفیع دارد، بیان کرد: شناختن شخصیت این زن بزرگ در جامعه اسلامی باید امری آسان باشد اما تاکنون در این باره در جامعه اقدامی عملی انجام نشده است اگر چه منابع زیادی برای مطالعه وجود دارد ولی اقدامی عملی برای این امر رخ نداده است.
براساس این گزارش، در این مراسم از 60 دختر نخبه و 320 دختر نمونه در امور تحصیلی شهرستان شوش تجلیل شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول