اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

پرونده 57 مصوبه سفرهای استانی رنجان مفتوح است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: در حال حاضر 57 مصوبه دور سوم سفرهای استانی در دست پیگیری است.

پرونده 57 مصوبه سفرهای استانی رنجان مفتوح است
ه گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر کریمی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان زنجان با اشاره به اینکه اعتبار اختصاص یافته به پروژه‌های دور سفر ریاست جمهوری یک هزار و 852 میلیارد ریال است، تسهیلات 250 میلیون یورویی نیز به یکی از نیروگاه‌های استان زنجان در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه برای پیگیری مصوبات سفر تعداد هفت جلسه رسمی و بازدیدهای متعدد از سوی کارشناسان حوزه عمرانی از روند اجرای پروژه‌های عمرانی صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: از تعداد مصوبات سفر دور سوم به استان زنجان هفت مصوبه اقدام شده، 58 مصوبه در دست پیگیری، 14 مصوبه در دست اقدام و هفت مصوبه دیگر نیز اقدام نشده است.
معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از مباحث مورد بحث پروژه‌های عمرانی تامین زمین مورد نیاز برای اجرای پروژه‌ها بود که با پیگیری‌های به عمل آمده و مکاتبات با دستگاه‌های مربوطه مشکلات مربوط به این بخش حل و زمین همه پروژه‌ها تامین شده است.
وی به یکی از پروژه‌های مربوط به راه که نیاز به مصوبه شورای پدافند غیرعامل داشت، اشاره کرد و افزود: پیگیری‌های لازم در زمینه طرح مربوط به راه نیز در استان انجام شده است.
کریمی به پروژه‌هایی که نیاز به اخذ مجوز ماده 215 دارند اشاره کرد و گفت: مقدمات کار پروژه‌ها و مطالعات و بررسی‌ها در استان انجام شده و از طریق دستگاه‌های مربوطه به وزراتخانه‌ها به منظور پیگیری‌های بعدی ارجاع شده است.
معاون استاندار زنجان با اشاره اینکه در بخش آب منطقه‌ای کارهای خوبی صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: در بحث آب با مجوزی که از محل قزل‌اوزن گرفته شده و با اخذ مجوز ماده 215  تکلیف همه سدهای استان مشخص شده است.
وی با اشاره به اینکه باید 80 میلیارد ریال اعتبار بنیاد مسکن نیز تعیین تکلیف شود، تصریح کرد: 250 میلیون یورو برای نیروگاه زنجان 2 نیز هنوز محقق نشده است.
در ادامه این جلسه فرماندار زنجان نیز با اشاره به اینکه در دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان تعداد 39 مصوبه مربوط به شهرستان زنجان بود، یادآور شد: از این 39 مصوبه تعدادی از مصوبات نیاز به ماده 32 داشت و مابقی پروژه‌ها قابل پیگیری بود.
عباس راشاد به پروژه راه شهرستان طارم و فرودگاه زنجان که از مصوبات دور سوم سفر بودند اشاره کرد و گفت: به زودی این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسند.
انتهای پیام؛/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول