اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

تعداد نمادهای زیارت در مشهد قابل توجه نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: تعداد نمادهای زیارت درسطح شهر مشهد قابل توجه نیست و باید المان‌های بیشتری متناسب با فرهنگ رضوی در سطح شهر نصب شود.

تعداد نمادهای زیارت در مشهد قابل توجه نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرهنگسرای زیارت، امیرحسین قاضی‌زاده بیان داشت: مشهد یک شهر زیارتی است و به واسطه وجود حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) موقعیت خاصی در سطح کشور و حتی جهان دارد اما به جز چند تندیس و المان زیارت در حرم و چند نقطه سطح شهر هیچ نشان دیگری از زیارتی بودن این شهر وجود ندارد.
وی با بیان اینکه ظاهر شهر مشهد هیچ تفاوتی با دیگر شهرهای ایران ندارد، افزود: این امر نشان دهنده تغییر هویت دینی و طرز تفکر مسئولان و مدیران این شهر است.
قاضی زاده با اشاره به نصب المان‌های زیارت در پارک زیارت تصریح کرد: نصب المان‌های زیارت در پارک زیارت کار بسیار خوبی است و نصب المان‌های اینچنینی در سطح شهرسبب می‌شود تا وقتی زائران از سرتاسر ایران اسلامی جهت پابوسی حرم رضوی به مشهد مقدس سفر می‌کنند احساس نشاط و شادابی داشته باشند و نصب المان‌های شهری با فضای معنوی لازمه پایتخت معنوی ایران اسلامی است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول