اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حرم مطهر رضوی صورت گرفت؛

تقدیر از فعالان قرآنی نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر هماهنگی تربیتی حوزه علمیه ‌خراسان گفت: از فعالان قرآنی شرکت‌ کننده ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم مشهد مقدس در بخش حوزوی تقدیر شد.

تقدیر از فعالان قرآنی نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، محمدرسول رمضانی هدف از برگزاری این نمایشگاه در بخش حوزه، انتشار فرهنگ قرآن و محتوای آن و ترویج نوآوری‌های طلاب حوزه علمیه‌ خراسان خواند و اظهار داشت: در حال حاضر بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی استفاده درست و عمل به قرآن کریم است که در واقع به زندگی‌ها اصالت می‌بخشد و آن‌ها را با فرهنگ قرآن آشنا می‌کند.
وی، از اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه در بخش حوزه را پاسخگویی به شبهات دینی و مذهبی مردم و جوانان اعلام کرد و ادامه داد: عده‌ای از طلاب فاضل با حضور در نمایشگاه بین‌المللی پاسخگوی شبهات مردم بودند که این ارتباط پس از نمایشگاه هم به صورت تلفنی و حضوری یا از طریق سایت‌های حوزوی مورد استقبال قرار گرفت.
رمضانی با اشاره به یکی از بیانات حضرت رضا (ع) که فرمودند اگر مردم زیبایی‌های کلام ما را بشنوند خودشان به سراغ ما می‌آیند و ادامه داد: ما باید این زیبایی کلام اهل‌بیت(ع) را به گوش مردم برسانیم و این هنر حوزه علمیه و آستان قدس رضوی است.
وی، از مدیریت بی‌نظیر آستان‌ قدس تقدیر کرد و به مسئولان گفت: این مراسم و اعیاد فرصت مناسبی است تا مسئولان فرصت‌ها را مغتنم شمرده به وظایف خود عمل کنند.     
همچنین حجت‌الاسلام جواد رفیعی در این مراسم با تبریک ایام میلاد رضوی و تاثیرپذیری از حدیث حضرت امیرالمومنین(ع) جمع حاضر را سفارش به چند عمل کرد و گفت: در زندگی جز به خدا امید نبندید و نترسید جز از گناه و زمانی که چیزی را بلد نیستید، بپرسید و در پایان صبور باشید.
وی با عنوان این مطلب که مردم در ایام محرم خودشان به استقبال محرم می‌روند، گفت: در دهه کرامت رضوی نیز جشن‌ها باید جنبه عمومی پیدا کند و به همین ترتیب سیره رضوی با برگزاری جشن‌ها همه‌گیر شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول