اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز؛

اساتید و فعالان قرآنی فردوس تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردوس از اساتید و فعالان قرآنی این شهرستان تجلیل شد.

اساتید و فعالان قرآنی فردوس تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، این مراسم صبح امروز با حضور تعدادی از حافظان و قاریان برجسته مرکز استان و همچنین شهرستان فردوس در محل تالار محراب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردوس در این آیین اساتید و فعالان قرآنی را سربازان گمنامی دانست که با خلوص نیت و بدون هیچ ادعایی در راه ترویج مفاهیم قرآنی فعالیت می‌کنند.
حسین مدبرعزیزی افزود: اساتید قرآنی با تمام وجود در راستای اشاعه مفاهیم و آموزه‌های قرآنی تلاش می‌کنند و با هدف خدمت به دین نوجوانان و جوانان را به سمت و سوی قرآن سوق می‌دهند.
وی تصریح کرد: کسی که بتواند یک آیه از قرآن کریم را به دیگران بیاموزد از ثواب و اجر بسیار زیادی برخوردار می‌شود که این ثواب ذخیره و توشه‌ای برای آخرت وی به حساب می‌آید.
مدبرعزیزی به افتتاح نمایشگاه بهار قرآن در حاشیه این مراسم اشاره و یادآور شد: این نمایشگاه به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان برای مدت 10 روز در صحن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا می‌شود.
وی گفت: در این نمایشگاه کتاب و ادعیه دینی و مذهبی، قرآن‌های خطی، پخش مستند ادیان و مذاهب دروغین، نرم افزارهای دینی و مذهبی به نمایش گذاشته شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش گذاشتن تصاویری از اماکن متبرکه نظیر سامرا، کربلا و نجف و همچنین برپایی ایستگاه سرگرمی کودکان و ایستگاه خوشنویسی را از دیگر بخش‌های نمایشگاه بهار قرآن عنوان کرد.
در این مراسم معنوی، قاریان و حافظان برجسته با قرائت آیات متعددی از کلام الله مجید فضایی روح بخش به مراسم بخشیدند و در ماه بهار قرآن دل‌ها را به عطر دلنشین قرآن کریم معطر ساختند.در پایان این مراسم نیز از اساتید و فعالان قرآنی شهرستان فردوس با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول